• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی خبر داد: ۲۰ مصدوم و فوتی در جاده‌های آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 63726
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی خبر داد:  ۲۰ مصدوم و فوتی در جاده‌های آذربایجان‌غربی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: روز گذشته در تصادفات جاده‌ای استان 19 نفر مصدوم و یک نفر نیز فوت شده است.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، از وقوع چندین حادثه رانندگی در جاده‌های استان طی روز جمعه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: این تصادفات منجر به به مصدومیت و فوت تعدادی از هموطنان شده است.

وی با اشاره به حادثه‌ای در محور ارومیه به سلماس، گفت: در ساعت ۱۲:۰۰ ظهر، برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید و تاکسی پژو در سه‌راهی خان تختی موجب واژگونی تاکسی و مصدومیت ۹ نفر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان آذربایجان‌غربی افزود: با تلاش نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات گردنه قوشچی و شهرک صنعتی سلماس، تمامی مصدومان پس از رهاسازی و ارائه خدمات پیش‌درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبوبی همچنین از وقوع یک تصادف دیگر در محور چایپاره به خوی خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۱۲:۴۰ ظهر همان روز، برخورد دو خودروی سواری پیکان و پژو در سه‌راهی حمزیان منجر به مصدومیت هشت نفر شد که نیروهای امدادی پایگاه شهید مخلص هلال‌احمر چایپاره نیز به‌سرعت در محل حاضر و مصدومان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی با اشاره به حادثه سوم در محور چایپاره به چالدران، بیان کرد: در ساعت ۱۵:۵۴ ظهر، واژگونی یک وانت پیکان در نزدیکی روستای نعلبند دو مصدوم برجای گذاشت که پس از اقدامات اولیه توسط امدادگران، مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

محبوبی در ادامه افزود: متأسفانه حادثه چهارم در محور چایپاره به ایواوغلی در ساعت ۱۷:۴۰ عصر رخ داد که در این حادثه، برخورد یک دستگاه خودروی سمند با عابر پیاده موجب فوت وی شد.که پیکر عابر پس از رهاسازی به مراجع قانونی تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان آذربایجان‌غربی در پایان به اهمیت رعایت نکات ایمنی در جاده‌ها و همکاری با نیروهای امدادی تأکید کرد و خواستار توجه بیشتر رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی شد تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=63726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.