• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
4

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی: جنایت رژیم کودک‌کش از حد فراتر رفته است

  • کد خبر : 32854
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:  جنایت رژیم کودک‌کش از حد فراتر رفته است
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی حیله‌گر و دروغگو است که قتل و غارت این رژیم کودک کش از حد فراتر رفته است
به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین،  حجت‌الاسلام منصور امامی عصر چهارشنبه در جمع مردم ولایت‌مدار ارومیه اظهارداشت: رژیم صهیونیستی رژیمی حیله‌گر و فریبکار و دروغگو است که قتل و غارت این رژیم کودک‌کش و منحوس از حد فراتر رفته است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی و اسرائیل شر مطلق است افزود: هدف از تجمع مردم ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر ارومیه ارج‌نهادن به حماسه عظیم حماس است که این تجمعات نشانگر حمایت و پشتیبانی مردم از مردم مظلوم غزه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی یادآور شد: رژیم صهیونیستی در قتل، غارت، تجاوز و تعدی به حقوق مردم ستمدیده فلسطین حدی برای خود قائل نیست.

امامی با بیان اینکه مردم فلسطین برای ما بسیار حائز اهمیت است گفت: رژیم اشغالگر قدس با همراهی کشورهای استکباری ازجمله آمریکای جنایت‌کار، انگلیس، فرانسه و کشورهای دیگر با حیله، سعی در فریب‌دادن افکار عمومی دارد.

وی با اشاره به حمله حماس به اشغالگران قدس اظهار کرد: در مقابل ظلم و ستم بی حد و حصری که رژیم صهیونیستی انجام داده، حماس و مبارزان فلسطینی در روزهای گذشته حماسه‌ای عظیم خلق کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و ما برای نابودی اسرائیل لحظه‌شماری می‌کنیم.

خاطرنشان می‌شود همزمان با سراسر کشور، مردم شهیدپرور ارومیه در میدان انقلاب ارومیه برای حمایت از مردم مظلوم و قهرمان غزه گرد هم آمدند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.