• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

امنیت کامل در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم تولید یک‌سوم سیب‌درختی کشور در آذربایجان غربی استاندار: ۸۰۹ هزار خانوار در خراسان رضوی کالابرگ الکترونیک گرفتند توسعه بي‌سابقه در زيرساخت‌ها و مسکن در استان/ رکوردهای ترانزیت و توسعه پایانه‌های مرزی جانشین سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز منصوب شد  اختصاص کدشناسه مركز پردازش پستی بین المللی به فرودگاه پیام رشد ۱۹۵ درصدی سود «ومعادن» نسبت به سال گذشته در کنار مشارکت در طرح های توسعه ای متعدد اضافه شدن رشته‌های پرمخاطب به رشته های مقاطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان دستگیری حفار غیرمجاز در ارومیه درخواست از وزیر ارشاد برای تعطیل نکردن انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران/ ما در حال زندگی با مرگ هستیم!/ لنز بچه‌های ما تبدیل به رسانه تئاتر شده است/ عکاسان ترمز زمان هستند! برگزاری نشست هماهنگی شرکت گاز، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و سازمان نظام مهندسی استان فارس مراسم جشن فارغ‌التحصیلی ۱۷۸ دانشجوی دانشگاه خاش برگزار شد

0

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد: تسهیل جابجایی زائرین اربعین با ناوگان جدید

  • کد خبر : 62109
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد:  تسهیل جابجایی زائرین اربعین با ناوگان جدید
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از استقرار ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه مرزی تمرچین به منظور جابجایی زائرین اربعین حسینی (ع) خبر داد.

ایرج دست‌نشان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین؛ از استقرار ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه مرزی تمرچین به منظور جابجایی زائرین اربعین حسینی (ع) خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در راستای تسهیل حرکت زائرین و افزایش ایمنی سفرهای آن‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به افزایش تعداد زائرین و اهمیت حفظ سلامت و امنیت آنها، تمهیدات ویژه‌ای برای حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است همچنین، تعداد قابل توجهی از اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها با امکانات و تجهیزات کامل به این منظور اختصاص یافته‌اند تا زائرین بتوانند با آسودگی خاطر و کمترین دغدغه به سفر معنوی خود بپردازند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: علاوه بر استقرار ناوگان حمل و نقل، امکانات رفاهی در پایانه مرزی تمرچین نیز بهبود یافته است که از جمله این امکانات می‌توان به سرویس‌های بهداشتی، ایستگاه‌های استراحت، و امکانات بهداشتی و درمانی اشاره کرد که برای رفاه حال زائرین فراهم شده‌اند همچنین، نیروهای امدادی و راهنمایی و رانندگی به صورت ۲۴ ساعته در محل حضور خواهند داشت تا به زائرین کمک کرده و از بروز هر گونه مشکل جلوگیری کنند.

وی در ادامه از تلاش‌های مستمر نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در مسیرهای منتهی به مرز تمرچین خبر داد و گفت: ما با تمام توان در تلاش هستیم تا با آماده‌سازی جاده‌ها، علائم راهنمایی و رانندگی و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی بهترین خدمات را به زائرین عزیز ارائه دهیم.

دست‌نشان از تمامی زائرین خواست تا با همکاری و رعایت توصیه‌های ایمنی و راهنمایی‌های مسئولین، سفری ایمن و بی‌دغدغه را تجربه کنند.

وی همچنین از آمادگی کامل نیروهای راهداری برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائرین خبر داد و تاکید کرد: این اقدامات باید باعث افزایش رضایت و آرامش خاطر زائرین در این سفر معنوی شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.