• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان غربی: پویش برکت‌الحسین در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

  • کد خبر : 62174
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان غربی:  پویش برکت‌الحسین در آذربایجان غربی اجرا می‌شود
عزیز سهندی گفت: به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پویش برکت‌الحسین در استان با هدف خدمت به زائران اربعین در حال اجرا است.

عزیز سهندی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان غربی به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان غربی، عزیز سهندی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان غربی، اظهار کرد: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به‌عنوان یک نهاد انقلابی هر ساله در اربعین حسینی خدمات ارزنده‌ای به زائران اربعین ارائه می‌دهد که امسال هم به‌خوبی در این عرصه با عنوان برکت‌الحسین ورود کرده است‌.

وی با اشاره به اینکه حمایت از مواکب مردمی در مسیر تردد زوار در راستای رفاه حال زائران خارجی و ایرانی اربعین فراهم شده است، افزود: این ستاد برای خدمات‌دهی به زوار، بیش از ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی و ۱۲۰ هزار پرس غذای آماده تهیه کرده که برای خدمات‌دهی به زوار در اختیار مواکب مردمی قرار داده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: امسال ستاد در استان از مرز بازرگان تا مرز تمرچین مواکب مردمی را پوشش داده است، همچنین بنیاد برکت بزرگترین موکب استان را در مسیر پیاده‌روی دلدادگان حسینی برپا کرده که دارای بیش از هفت غرفه اطعام، نذر آب، شربت و غرفه فرهنگی خواهد بود.

وی گفت: هم‌زمان با این ایام پویش نسیم برکت و لبخند برکت در استان شروع کرده است که تا به الان بیش از ۳۰۰ کولر آبی با مشارکت گروه‌های جهادی در اختیار نیازمندان قرار داده شده همچنین هزینه درمان دندان‌پزشکی بیش از ۵۰۰ نفر از ایتام و مادران‌شان از طرف بنیاد برکت پرداخت شده است.

سهندی تصریح کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده استان در ایام اربعین ۳۰۰ میلیارد ریال بوده که این خدمات در حال ادامه است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.