• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2
در دیدار با سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از همکاری و مشارکت این اداره کل در برنامه های تکریم وتجلیل از معلمان در سطح استان خبرداد

  • کد خبر : 48657
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
امین درخشان در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند که تکریم آنان وظیفه ای همگانی است. وی از مکاتبه با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها ومناطق جهت مشارکت در برنامه های تکریم وتجلیل از معلمان خبر داد

در دیدار با سرپرست آموزش وپرورش استان عنوان شد:
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از همکاری و مشارکت این اداره کل در برنامه های تکریم وتجلیل از معلمان در سطح استان خبر داد.
به گزارش . گیتی آنلاین امین درخشان در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند که تکریم آنان وظیفه ای همگانی است.
وی از مکاتبه با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها ومناطق جهت مشارکت در برنامه های تکریم وتجلیل از معلمان خبر داد وگفت: در برنامه استانی نیز بخشی از آیتم های فرهنگی و هنری را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشارکت می کند تا لحظات شاد و مفرحی برای معلمان خوب این دیار فراهم نماییم.
سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر و تشکر از پیشگامی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در برنامه های تکریم و تجلیل از معلمان در سطح استان گفت: انتظار می رود سایر دستگاهها و نهادها در هفته معلم برنامه هایی در خور شان معلمان که بر گردن همه حق دارند به نحو شایسته ای اجرا نمایند.
محمد جمالی افزود: معلمان از تأثیرگذارترین افراد در زندگی هستند و نقش مؤثری در رشد تربیتی و شخصیتی افراد ایفا می‌کنند که تکریم منزلت و مرجعیت آنان در جامعه وظیفه ای همگانی است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=48657

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.