• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

دانش آموزان و بچه های مسجدی پرچمدار مبارزه با استکبار پیگیری ۴ هدف مهم استان در راستای تحقق نرخ رشد سالانه ۸ درصدی اقتصادی و ۲۳ درصدی صادرات غیر نفتی خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار مدیریت شهری رکورد خرید گندم در سیستان و بلوچستان به مرز ۶۳هزار تن رسید آیین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در زاهدان دریافت رایگان “زائر کارت” بانک گردشگری و بهره‌مندی از دهها خدمات ویژه برای زائران نجف و کربلا پرداخت بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال در قالب ۱۳ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه ایجاد اشتغال خانگی برای بیش از ۱۰۰ نفر در کتابخانه ملاقات عمومی استاندار فارس با مردم اعطای نشان عالی برکت به مدیرعامل بانک پارسیان/ تقدیر رئیس‌کل بانک مرکزی از حمایت‌های بانک پارسیان در رونق تولید و اشتغال‌زایی / بانک پارسیان رتبه نخست پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی تفتان شهر زاهدان به ۳۵ درصد رسید اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز بازدید کردند

1

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی خبر داد: برقراری پرواز فوق‌العاده ارومیه-مشهد در ۲۸ صفر

  • کد خبر : 63186
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی خبر داد:  برقراری پرواز فوق‌العاده ارومیه-مشهد در ۲۸ صفر
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ۲۸ صفر، پرواز فوق‌العاده ارومیه-مشهد و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی کاسپین از فرودگاه شهید باکری ارومیه انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، محمد علی قراملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، اظهار کرد: به مناسبت ۲۸ صفر، پرواز فوق‌العاده ارومیه-مشهد و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی کاسپین از فرودگاه شهید باکری ارومیه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پرواز ویژه روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه، ساعت ۱۸:۳۰ وارد فرودگاه ارومیه می‌شود و ساعت ۱۹:۳۰ از ارومیه به مقصد مشهد مقدس حرکت می‌کند. قراملکی افزود: پرواز برگشت نیز روز پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ماه، ساعت ۱۰:۳۰ از فرودگاه مشهد به سمت ارومیه پرواز کرده و ساعت ۱۳:۳۰ فرودگاه ارومیه را به مقصد مهرآباد ترک خواهد کرد.

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی اضافه کرد: این پرواز فوق‌العاده با هدف تسهیل سفر زائران و مشتاقان زیارت به مشهد مقدس در ایام ۲۸ صفر انجام می‌شود.

قراملکی همچنین به مسافران توصیه کرد که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بلیت و جزئیات پرواز، به سایت شرکت هواپیمایی کاسپین مراجعه کنند و یا با دفاتر فروش بلیت این شرکت تماس حاصل کنند.

وی افزود: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری این پروازها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی اندیشیده شده است تا مسافران با آسودگی خاطر به سفر خود بپردازند.

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی اضافه کرد: به مسافران توصیه می‌شود تا زمان کافی برای انجام امور پروازی در فرودگاه در نظر بگیرند و به موقع در محل حاضر شوند تا از تأخیرات احتمالی جلوگیری شود.

قراملکی در پایان خاطرنشان کرد که فرودگاه شهید باکری ارومیه آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به مسافران این پرواز ویژه را دارد و تمامی کارکنان فرودگاه در تلاش هستند تا با ارائه بهترین خدمات، سفری خوش و ایمن را برای زائران گرامی فراهم کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=63186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.