• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی مطرح کرد: تخصیص ۴۳ میلیارد تومان برای بهسازی مدارس

  • کد خبر : 62358
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی مطرح کرد:  تخصیص ۴۳ میلیارد تومان برای بهسازی مدارس
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی از تخصیص ۴۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های شهید عجمیان و شهید عرب در آذربایجان غربی خبر داد.

پیام صدقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، از تخصیص ۴۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های شهید عجمیان و شهید عرب در آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: باتوجه‌به آغاز اجرای طرح‌های شهید عجمیان و شهید عرب در آذربایجان غربی بیش از ۴۳ میلیارد تومان به این طرح‌ها اختصاص‌یافته است.

وی ادامه داد: در قالب طرح شهید عجمیان، پس از نیازسنجی‌های انجام شده و افزایش جامعه هدف، بیش از ۲۱۳ کلاس درس در شهرستان‌های ارومیه، انزل، پیرانشهر، مهاباد، تکاب، نقده، خوی و چالدران عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی همچنین افزود: طرح شهید عرب باهدف سامان‌دهی سیستم‌های گرمایشی مدارس نیز در دستور کار قرار گرفته است.

صدقی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح شهید عجمیان ۳۳ میلیارد تومان و برای طرح شهید عرب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص‌داده‌شده است.

وی در ادامه توضیح داد: برخی از مدارس استان نیازمند تعمیرات اساسی هستند و برای انجام این مهم باید از ظرفیت خیران نیز بهره‌مند شویم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی همچنین بر اهمیت همکاری نهادها و سازمان‌های مختلف برای بهبود وضعیت مدارس تأکید کرد و افزود: اجرای این طرح‌ها تنها با همکاری و همیاری دستگاه‌های مختلف و حمایت خیران میسر خواهد شد. باید تلاش کنیم تا با جذب منابع بیشتر و تخصیص اعتبارات لازم، وضعیت فضاهای آموزشی را بهبود بخشیم و محیطی مناسب و شاداب برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم معلمان و کادر آموزشی در اجرای موفق این طرح‌ها گفت: معلمان و کادر آموزشی از ارکان اصلی نظام آموزشی هستند و حضور فعال آن‌ها در این طرح‌ها می‌تواند به اجرای بهتر و مؤثرتر آن‌ها کمک کند.

در پایان، صدقی از همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، خیران و مردم خواست تا با حمایت‌های مالی و معنوی خود در اجرای این طرح‌ها نقش‌آفرینی کنند و برای دستیابی به اهداف تربیتی و آموزشی آذربایجان غربی گام‌های مؤثری بردارند.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای کامل این طرح‌ها، شاهد بهبود وضعیت مدارس و ارتقای سطح آموزشی و تربیتی در استان باشیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.