• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

فیلمنامه؛ عنصری اساسی در سینمای جهان/ «پارادایم اصلی در فیلمنامه‌نویسی» الگویی در روایت ایده است «آه سرد» نامزد جایزه بزرگ جشنواره فیلم ریچموند آمریکا شد رفع تصرف از اراضی تملکی بنیاد مسکن در روستای بنکوی شیبانی شهرستان خرامه پیش بینی کولاک و یخبندان درکهگیلویه و بویراحمد هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد با توجه به ورود وضعیت هوا از بامداد روز جمعه ششم بهمن تا اواخر روز شنبه هفتم بهمن ماه برای این استان هشدار نارنجی صادر کرد. وضعیت آمادگی لجستیکی امداد و نجات هلال احمر فارس ارزیابی شد فراخوان اولین مسابقه بزرگ عکس خط زرد در کشور تلاش گسترده وزارت بهداشت برای فوق العاده خاص کارکنان وزارت بهداشت به نتیجه رسید/ حمل دارو توسط سکوهای اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می شود از فعالان و منتخبین فعال فرهنگی هنری بسیج سپاه فجر استان فارس تقدیر شد جهاد در بیمارستان صحرایی امام علی (ع) دژکرد، تبیین مناسبی از ارایه خدمت به هموطنان است فروش و تعیین تکلیف اموال تملیکی در انبارهای آذربایجان غربی تالار حافظ میزبان دومین همایش منادیان مباهله ۲ میلیارد جایزه نقدی در سور تابستانه سامانیوم

1

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی؛ معرفی راه یافتگان مرحله اول نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون

  • کد خبر : 61894
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۵۵
مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی؛ معرفی راه یافتگان مرحله اول نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون
مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی از معرفی راه یافتگان مرحله اول نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، اظهار کرد: در مرحله‌ی اول بخشِ «نمایش خلاق» و «نمایشنامه نویسی» نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری  ۵ اثر از استان آذربایجان غربی برگزیده شد.

زهرا آبسوران افزود: ۲۷ استان در بخش نمایش خلاق و نمایشنامه نویسی آثار خود را به جشنواره مذکور فرستاده بودند؛  از ۲۹ اثر برگزیده مرحله اول در بخش نمایش خلاق، سه اثر و از ۲۹ اثر این مرحله در بخش نمایشنامه نویسی، دو اثر انتخاب و معرفی شدند.

او اظهار کرد: افسانه بازیار با نمایش«بازی سایه ها»، شادی پاکزاد با نمایش «اتاق مشاوره» و محراب عبدالله زاده با نمایش«چمچه گلین» از راه یافتگان مرحله اول بخش نمایش خلاق نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون می باشند.

همچنین محراب عبدالله زاده با نمایشنامه «آرزوی رعنا» و الینا جهانتاب با نمایشنامه «زرد و صورتی» نیز در بخش نمایشنامه نویسی به عنوان برگزیده این بخش شناخته شدند.

این جشنواره با هدف عمومی سازی و مردمی سازی نمایش در جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی برگزار شد.

گفتنی است؛ در مرحله بعدی، برترین‌ها برای رقابت کشوری مشخص خواهند شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.