• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اعزام فرهنگیان ورزشکار به مسابقات ورزشی فرهنگیان یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی به استان آذرباییجان شرقی خبرداد تلاش کارکنان پست استان فارس در ایام نزدیک به اربعین حسینی قابل تقدیر است «لوتریا» در میشیگان رقابت می‌کند در پی انتشار اطلاعات بخشنامه‌های این سازمان در سامانه ملی قوانین و مقررات کسب و کار صورت گرفت: تقدیر معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری از سازمان تأمین‌اجتماعی انگیزه قیام امام حسین “علیه السلام” چه بود؟ اشعاری از مالک البطلی ایران اولین کشور جهان که پشه آئدس را پیش از بیماری کشف کرد مخالفت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه اجرای ۷۰ برنامه هیات ورزش‌های همگانی فارس در هفته عفاف و حجاب  کنترل کرونا اولین تحول حوزه سلامت در دولت مردمی در سه ماه اول بود خرید گندم در خراسان رضوی از مرز ۱۰۲ هزار تن گذشت پوسترهای ادوار فجر دیدنی می‌شوند

1
جشن عاطفه ها در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی جدید برای کمک به دانش آموزان نیازمند در استان خبر داد

  • کد خبر : 63166
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی جدید برای کمک به دانش آموزان نیازمند در استان خبر داد

جشن عاطفه ها در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی جدید برای کمک به دانش آموزان نیازمند در استان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جلسه شورای مدیران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با موضوع جشن عاطفه […]

جشن عاطفه ها در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی جدید برای کمک به دانش آموزان نیازمند در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جلسه شورای مدیران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با موضوع جشن عاطفه ها برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه، گفت: براساس تکلیف هر ساله، کمیته امداد در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد با هدف كمك به دانش آموزان بي بضاعت، جشن عاطفه ها را با مشاركت آموزش و پرروش، صدا و سیما، بسیج و همراهي مردم نوعدوست برگزار مي کند.
وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها فرصتي براي تقسیم مهربانی بین هم نوعان نیازمند است، افزود: امسال نیز در کهگیلویه و بویراحمد، همانند سال های گذشته و همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها با عنوان “پویش مشق همدل” در آستانه سال تحصیلی جدید از ۲۲ شهریور ماه با دایر شدن پایگاههای ثابت و سیار در سطح شهرها به مدت یک هفته و همچنین در مصلاهای نمازجمعه برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.
مبشری با بیان اینکه مراسم جشن عاطفه ها هفتم مهرماه در مدارس استان برگزار می شود، اظهار کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس استان کمک های جمع آوری شده بین خانواده های دانش آموزان نیازمند تحت حمایت و دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲۳هزار دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان، در سال تحصیلی جدید چشم انتظار کمک‌های خیران در جشن عاطفه‌های امسال هستند.
وی اعلام کرد: مردم نوعدوست استان و خیران علاوه بر حضور در پایگاههای کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در استان، می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ در تامین نوشت افزار و لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد مشارکت کنند.
مبشری بیان کرد: از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت می کنیم تا با مشارکت در جشن عاطفه های امسال همانند سال های گذشته یاریگر نیازمندان و به خصوص دانش آموزان بی بضاعت باشند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=63166

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.