• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

1
شهردار کرمانشاه تاکید کرد :

مدیریت شهری و پلیس راهور همکاری دو سویه‌ای دارند.

  • کد خبر : 60801
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
مدیریت شهری و پلیس راهور همکاری دو سویه‌ای دارند.
شهردار کرمانشاه با تأکید بر اینکه همکاری پلیس راهور و شهرداری در راستای ایجاد آرامش در بین مردم است، گفت: پلیس راهور امروز در مباحث ترافیکی و معضلات شهری و... حضوری فعال و نقشی تعیین‌کننده دارد.

شهردار کرمانشاه با تأکید بر اینکه همکاری پلیس راهور و شهرداری در راستای ایجاد آرامش در بین مردم است، گفت: پلیس راهور امروز در مباحث ترافیکی و معضلات شهری و… حضوری فعال و نقشی تعیین‌کننده دارد.

به گزارش گیتی آنلاین منطقه کرمانشاه ، دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه در گفت و گویی با خبرنگاران همکاری دو طرفه بین شهرداری و پلیس راهور را لازمه اداره امورات شهر دانست و اظهار کرد: در مصاحبه چند روز پیش سوء برداشتی از صحبت ها ی معاونت حمل و نقل و ترافیک پیرامون حضور پلیس بزرگراه شده بود که شهرداری ضمن اعلام آمادگی در جهت همکاری با پلیس راهور در بحث معضلات ترافیکی نقش پلیس را در این زمینه مهم ارزیابی می کند و برای مجموعه پلیس راهور آرزوی توفیق در امور محوله را داریم .

وی افزود: شهرداری و پلیس دو رکن اصلی ارائه خدمات زیستی به مردم و تداوم چرخه زندگی در جامعه هستند و افتخار شهرداری و پلیس این است که خادم مردم بوده و در اداره امور شهر و خدمت به شهروندان در کنار سایر نهادها نقش اساسی دارند.

نادر نوروزی درادامه با اشاره به لزوم حل و فصل مشکلات ترافیک شهر کرمانشاه گفت: علایم هشداردهنده راهنمایی و رانندگی، دوربین‌های کنترل سرعت و پایش تصویری، رنگ‌آمیزی موانع و… مواردی است که در حوزه شهرداری و راهنمایی و رانندگی باید با همکاری و تعامل صورت گیرد تا رضایت شهروندان در این زمینه حاصل شود.

نوروزی با بیان اینکه نظرات در حوزه شهری بسیار متفاوت است، تصریح کرد: در صورت وجود مدیریت واحد شهری می‌توانیم با اختیار عمل و سرعت بیشتری فعالیت‌های خود را انجام دهیم.
وی در پایان تاکید کرد: همکاری بیشتر پلیس راهور و مجموعه شهرداری می‌تواند در کاهش حوادث و تصادفات رانندگی در سطح شهر تاثیر بسزایی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=60801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.