• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

پیگیری مسائل و مشکلات حوزه‌ی کشاورزی روستای مکویه در خنج  بارداری در گروه های سنی بیشتر از ۳۵ سال در کشور افزایش یافته است دعوت از روابط عمومی های ادارات استان فارس برای پیوستن به پویش ملی سلامت برداشت محصولات جالیزی ۲۴۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان هیرمند عملکردي درخشان از مديري نخبه که درد صنعت و دواي بازار را مي شناسد نت پیانوی آثار حسین استوار منتشر شد تقسیم ۱۰۲ میلیارد سود در مجمع گروه تولیدی مهرام راه‌اندازی شعبه مجازی بانک توسعه صادرات تا پایان سال ۱۴۰۲ فعالیت ۵۲ فروند بالگرد در اورژانس هوایی کشور بر مبنای میانگین سپرده‌های جاری در بانک گردشگری ۲ میلیارد ریال تسهیلات بگیرید «چون توبیایی» مجتبی صفار هرندی منتشر شد ضربۀ سازمان اطلاعات سپاه کهگیلویه و بویراحمد به شبکۀ سازماندهی اغتشاشات/ سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری ۶ عنصر شبکه سازماندهی اغتشاشات و محرک ایجاد نا امنی در فضای مجازی این استان خبر داد.

0

مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها دلگرم به ولایت فقیه هستند

  • کد خبر : 53292
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۰۸
مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها دلگرم به ولایت فقیه هستند
بروشکی در همایش تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب در قالب طرح ضحی ضمن تاکید بر ضرورت هوشیاری و بصیرت همیشگی آحاد جامعه گفت: مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها دلگرم به ولایت فقیه هستند.

گیتی آنلاین-به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حسن بروشکی در همایش تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب در قالب طرح ضحی که صبح امروز در محل سالن اجتماعات مجتمع آموزشی حیات طیبه زاهدان برگزار گردید؛ ضمن تسلیت ایام رحلت بنیانگذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: هوشیاری و بصیرت همیشگی آحاد جامعه این نظام را استوار و محکم نگه می‌دارد و با صلابت پیش خواهد برد.

وی افزود: مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها دلگرم به ولایت فقیه هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: تبیین نگاه و اندیشه‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری برای همگان یک ضرورت است و نسل امروز بیش از هر زمانی نیازمند دریافت این اندیشه‌ها که سرشار از مبانی اسلام و قرآن و ولایت فقیه است؛ می‌باشد.

بروشکی بیان داشت: نسل نوجوان و جوان امروز باید بداند که این نظام با چه خون دل‌هایی حاصل شده و در این بین یکی از رسالت‌های مهم جامعه بزرگ و فهیم فرهنگی تبیین و روشنگری در سطح جامعه و در بین مخاطبان و جامعه هدف است.

وی گفت: حضرت امام بنیانگذار فقید انقلاب از سرآمدان عصر و زمان و تاریخ خود بود و اکنون انقلاب اسلامی در سایه هدایت‌های امامین انقلاب به جهان صادر شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: حضرت امام در زمان خود سه تحول شگرف را در سطح کشور، در بین ملت و در جامعه جهانی ایجاد نمود و ایران اسلامی را زنده و پاینده کرد و مردم را تعیین کننده امورات دانست.

وی افزود: امروز به برکت همین نظام و شهدای والا مقام در سایه تلاش و مجاهدت و کوشش بی‌وقفه، دستاوردهای عظیمی در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف حاصل شده که موجب زینت و عزت نظام جمهوری اسلامی و جامعه جهانی گردیده است.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=53292

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.