• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

مردم سیستان و بلوچستان به طرح نهضت ملی مسکن اعتماد کردند

  • کد خبر : 60058
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۴۶
مردم سیستان و بلوچستان به طرح نهضت ملی مسکن اعتماد کردند
مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت بالا مردم در طرح نهضت ملی مسکن نشان از اعتماد آنها به این طرح ملی دارد.

گیتی آنلاین-عطاء اله اکبری در جلسه با تعاونی های مسکن استان سیستان و بلوچستان افزود: طرح نهضت ملی مسکن به‌عنوان طرح حمایتی و مردمی در تامین مسکن مورد نیاز جوانان و خانواده‌های فاقد مسکن با پیشرفت فیزیکی مطلوب در استان علاوه بر ایجاد بارقه امید در بین شهروندان به‌ویژه جوانان، تاثیرات زیادی نیز بر جهش تولید گذاشته‌است.

وی تاکید کرد: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن بخش مهمی از دغدغه متقاضیان مسکن استان کاهش یافت بطوری که با مشارکت بالا مردم در پرداخت آورده و نیز پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی تمام پروژه ها با پیشرفت فیزیکی مطلوب در استان به ویژه زاهدان در حال اجراست.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خطاب به تعاونی های مسکن گفت: با وجود اینکه به لحاظ تامین زمین و ساخت و ساز جلوتر از برنامه هستیم باید سرعت و کیفیت در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن توامان دیده وپیاده شود.

اکبری با تاکید بر ضرورت مدیریت جهادی در اجرای پروژه های مسکن گفت : مدیریت جهادی یعنی اینکه زمان، دقت در کار و همه امور در کنار هم قرار بگیرند تا دستاوردی مهم که همان رضایت مردمی است، حاصل شود.

اکبری تاکید کرد: سرعت‌بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های مهم این استان است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=60058

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.