• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

مرز تمرچین مسیر تردد عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)  و محل خدمت خادمان بی منت + تصویر

  • کد خبر : 61986
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
مرز تمرچین مسیر تردد عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)  و محل خدمت خادمان بی منت + تصویر
مرز تمرچین مسیر تردد عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)  و محل خدمت خادمان بی منت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، مرز تمرچین یکی از خنک ترین مسیرهای تردد زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین به سمت کربلای معلی از آذربایجان غربی است که برای سومین سال پیاپی پذیرای زوار و میهمانان از نقاط مختلف ایران و کشورهای همسایه می باشد.

عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع) در این مسیر و در مرز تمرچین با برپایی موکب‌هایی مزین به نام‌های مختلف؛ خدماتی در زمینه‌های پخت و توزیع غذا، تهیه و پخش نان صلواتی، صبحانه، اسکان زائران، انواع نوشیدنی ها و آب معدنی، بسته های فرهنگی، آموزشی و…  به زائران ارائه می دهند.

در میان موکب های مستقر در مرز تمرچین؛ خادمان مخلص موکب واقفان خیراندیش برای سومین سال متوالی با برپایی موکب در مسیر تردد زائران ارائه خدمت می کنند.

اعضای این موکب که متشکل از اقوام، ادیان و مذاهب مختلف می باشند؛ در کنار یکدیگر با اتحاد، همدلی و صمیمیت به زوار و میهمانان خالصانه خدمات ارائه می دهند.

آنها معتقدند چون از زیارت حرم سیدالشهدا جا مانده اند و برایشان توفیق زیارت حاصل نشده است از این طریق به عشق و یاد امام حسین برای زائران آقا عبدالله ارائه خدمات می کنند.

گفتنی است موکب واقغان خیراندیش از بیست و سوم مرداد ماه فعالیت خود را در مرز تمرچین آغاز کرده و تا هفتم شهریور ماه ادامه خواهد داشت. خادمان در این مدت روزانه ۴ هزار قرص نان صلواتی، انواع میوه جات، نوشیدنی ها، آب معدنی برای مصرف زائران اربعین حسینی توزیع می کنند.

   

موکب واقفان خیراندیش، همچنین مجهز به آشپزخانه می باشد که روزانه ۵۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۵۰۰میلیون تومان شامل پلو و انواع خورشت های ایرانی را طبخ می کنند.

غذاهای طبخ شده در محیطی کاملا بهداشتی بسته بندی و پس از درج برچسب  موکب واقفان خیراندیش برای توزیع بین زوار به محل موکب ارسال می گردد.

   

 

گزارش از؛  مهرانگیز آبروشن

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.