• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

فعالیت بالغ بر ۸۰ هزار نفر در انتخابات ریاست جمهوری /بنظارت دقيق و آماده‌سازي کامل براي مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز نوآوری پست و شرکت دانش بنیان سینا امضا شد نقش راهبردی و سازنده خواص و گروه های مرجع در عملکرد تمامی اقشار جامعه موثر است دومین اجلاسیه شهدای عرصه گمنامی سپاه فجر استان فارس برگزار شد می‌نویسم برای بازنشستگان، برای کنار گذاشته‌شدگان! توجه سیستم بانکی سرعت نهضت ملی مسکن را افزایش می‌دهد/ تلاش بانک مسکن قابل تقدیر است اورژانس ایران در منطقه و جهان سرآمد است/ تحریم های ظالمانه مانع رشد و بالندگی اورژانس نشد ثبت نام ۸۹۲ نفر برای نمایندگی مجلس از حوزه انتخابی مشهد رئیس سازمان سینمایی با حفظ سمت دبیر چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد استفاده از روش ها و فناوری نو مصداق بارز تفکر است اعطای نشان عالی برکت به مدیرعامل بانک ملت برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی نشاط و امید بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان فارس

3
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت استانداری:

مسئولیت در نظام اسلامی؛ یعنی تعهد به کار و فعالیت شبانه روزی برای مردم

  • کد خبر : 43762
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
مسئولیت در نظام اسلامی؛ یعنی تعهد به کار و فعالیت شبانه روزی برای مردم
فارس_ طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس معرفی شد.

گیتی آنلاین_ معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری در این مراسم، گفت: مسئولیت در نظام اسلامی یعنی تعهد، تعهد برای انجام تکلیفی که در سلسله مراتب به نیابت از نایب امام زمان (عج) به او محول می‌شود، تعهد برای خادمی و نوکری مردم بویژه محرومین و مستضعفین این ولی نعمتان اصلی انقلاب با کار و فعالیت شبانه روزی.

اسماعیل قزل سفلی افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص پذیرش مسئولیت فرموده‌اند که اگر کسی فکر می کرد این مسئولیت چقدر سخت است و در روز قیامت مورد سنجش قرار می گیرد به سختی به طرف مسئولیت می رفت، که این فرمایش ایشان بیانگر حساسیت و سنگینی بار پذیرش مسئولیت است.

وی ادامه داد: البته معظم له در جای دیگر هم توصیه می کنند که شانه های خود را باید زیر باز مسئولیت قرار دهیم.

قزل سفلی، در خصوص وظایف معاونت توسعه مدیریت و منابع نیز گفت: در مجموعه توسعه مدیریت چون شاکله آن با نیروی انسانی سرو کار دارد برای کارکنان مجموعه بسیار دارای اهمیت است که چه کسی در راس مدیریت آن قرار می گیرد چرا که در اینجا باید به مطالبات آنها توجه شود و خواسته های آنها را پیگیری کرد.

وی، با اشاره به سفر دوم رییس جمهور به استان گفت: اگر در این شاهد بودیم که کارها بدون حاشیه و به نحو مطلوب مدیریت شد، مرکز ثقل آن معاونت توسعه مدیریت بود که با برنامه ریزی مناسب تلاش کردند که این سفر بدون هیچ مشکل و حاشیه ای انجام شود.

در این مراسم محسن نعمتی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس معرفی و از تلاش های عبدالعلی کریمی در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=43762

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.