• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی: طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

  • کد خبر : 32863
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:  طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در هم شکست
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: طوفان الاقصی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در هم شکست.
به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، حجت‌الاسلام میثم فیاضی در اجتماع طلاب و روحانیون ارومیه که در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه ملت فلسطین در مصلای امام خمینی برگزار شد، با بیان این‌که طوفان الاقصی همینه رژیم صهیونیستی را در هم شکست، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در کنار نظاره‌گر بودن سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری و برخی کشورهای اسلامی در غزه جنایت جنگی می‌کند و رسانه‌های غربی حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های غربی، رژیم صهیونیستی را که تاکنون نزدیک به پنج هزار فلسطینی را در حدود دو هفته قتل‌عام کرده، به‌عنوان مظلوم به دنیا معرفی می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: تاکنون سابقه نداشته که آمریکا ناو جنگی خود را به جنگ یک شبهه نظامی، حماس بفرستد و ارسال این ناو با چهارهزار و ۴۰۰ مسلح و ۷۵ هواپیمای جنگی نشان از شکست راهبرد آمریکا است.

وی بیان کرد: این ناو آماده پرتاب موشک اتمی است و دنیا باید بر این جنایت خون بگرید و این یک ننگ ابدی بر پیشانی آمریکا خواهد بود که کودکان را قتل‌عام می‌کند.

فیاضی افزود: کشورهای انگلیس، آمریکا و فرانسه دیروز آتش‌بس در غزه را وتو کردند و کاش آن‌هایی که می‌گفتند امروز زمان گفتمان است نه موشک، زنده بودند و می‌دیدند که آمریکا امروز قوی‌ترین موشک‌های خود را به رژیم صهیونیستی فرستاده است.

وی ادامه داد: رئیس رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در جلوی چشم همه ناظران بین‌المللی گفت؛ ایران باید با یک بمب هسته‌ای تهدید شود و اگر ایران این جمله را می‌گفت تمام دنیا به ما هجمه وارد می‌کرد.

فیاضی عنوان کرد: با هیچ منشور بین‌المللی نمی‌سازد که غذا و آب و کسی را قطع کنی و امروز دو میلیون انسان در غزه در محاصره غیرانسانی رژیم صهیونیستی است و دنیا به جایی رسیده که غربی‌ها می‌گویند فلسطین حق دفاع از سرزمین و مردم خود را ندارد؛ اما آمریکا حق دارد از جنایت‌کاران و غاصبان حمایت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: برخی کشورها به‌دروغ می‌گویند استقلال دارند؛ اما مواضع خود را با دستور آمریکا تنظیم می‌کنند و برخی از کشورهای منطقه اعتراف می‌کنند که اشتباه کردیم اسرائیل را در منطقه قرار دادیم و واضح است کشور مسلمانی که به رئیس رژیم صهیونیستی پیام تسلیت فرستاد، دارای چه شعوری است؟

فیاضی تأکید کرد: حوزه مقاومت امروز متحد شده است و یک‌لحظه نشستن در برابر این جنایات رژیم صهیونیستی جنایت و خیانت به اسلام است و علمای شیعه و سنی باید دائماً علیه رژیم صهیونیستی تبلیغ کنند و دفاع غربی‌ها از حقوق بشر دروغی بیش نیست.

وی افزود: امروز گفتمان موشک است و امروز فلسطین در برابر جنایت ۷۵ساله رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کند و ما امت اسلامی باید ید واحده باشیم؛ بنابراین از شب گذشته امت اسلامی در خیابان‌ها هستند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=32863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.