• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

وقتی قانون ناکارآمد است، عدالت‌خواهی مطرح می‌شود/ «قیصر» در یک واقعیت عینی برگزار می‌شود «نمایش»؛ زندگی مانند هنر می‌تواند غیر قابل پیش‌بینی باشد/ تعادل در انعطاف‌پذیری است! نهضت جهانی عاشورا فصل الخطاب تازه‌ای در تاریخ اسلام بود برای اثبات پیروزی خون بر شمشیر شب رویایی و خاطره‌انگیز برای بازنشستگان و پیشکسوتان ورزش سیستان و بلوچستان مبارزه با فرار مالیاتی حق ملت است / برخی صندوق‌های قرض‌الحسنه به محملی برای اختفای فعالیت اقتصادی برخی صنوف تبدیل شده‌اند رقم بی سابقه اجرای آسفالت در ۳۰ سال گذشته در سیب و سوران «به پرداخت ملت» بی بدیل در جایگاه و نام آور در گیتی توسط معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده / و معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون صورت گرفت آیین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در زاهدان چهار نمایشگاه تجسمی در خانه هنرمندان ایران  قاتلان فراری در دام کارآگاهان پلیس جایگاه مهم تغذیه در ارتقای سلامت عمومی جامعه و نسل های آینده

5
افتخاری دیگر برای ورزش ایران

مسابقات تیراندازی سیزم جهانی/ تیراندازان ایران هشتم جهان شدند. مدیرعامل باشگاه نزاجا به عضویت کمیته جهانی سیزم درآمد.

  • کد خبر : 31215
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
مسابقات تیراندازی سیزم جهانی/ تیراندازان ایران هشتم جهان شدند.  مدیرعامل باشگاه نزاجا به عضویت کمیته جهانی سیزم درآمد.
آیین اختتامیه پنجاه و چهارمین دوره مسابقات تیراندازی سیزم امروز برگزار گردید و تیم ارتش ایران با یک عنوان هشتم و یک عنوان نهم به کار خود پایان داد.

✍️#صمدخزایی(روزنامه‌نگار) – آیین اختتامیه پنجاه و چهارمین دوره مسابقات تیراندازی سیزم امروز برگزار گردید و تیم ارتش ایران با یک عنوان هشتم و یک عنوان نهم به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات که از یکم مهرماه به میزبانی ریودوژانیرو برزیل آغاز شده بود در نهایت روز جمعه هفتم مهرماه رسما به پایان رسید.

نماینده نیروی های مسلح ایران در این مسابقات با ترکیب سرهنگ دوم مجتبی خاکی، ستوان یکم حسین باقری و استوار یکم ابراهیم فتحی و با سرپرستی سرتیپ دوم عزیزی در این مسابقات شرکت نمود.

همچنین، سرهنگ چنگیز مسیب زاده با دعوت کمیته جهانی سیزم به عنوان نماینده ای از کشور ایران تحت عنوان ناظر مسابقات در این رویداد شرکت نمود.

استوار ابراهیم فتحی که به مرحله دوم بخش انفرادی رقابت‌های تفنگ سه وضعیت، در مرحله سرعت راه یافته بود، به رقابت با حریفان پرداخت و در نهایت در جایگاه بیست و یکم ایستاد.

بدین ترتیب تیم نیروی زمینی ارتش ایران با دو عنوان هشتم در بخش دقت و نهم در بخش سرعت به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

گفتنی است؛ تفنگداران نزاجا در این مسابقات با عملکردی متفاوت، توانستند رکوردهای برون مرزی خود را بهبود ببخشند.

همچنین در حاشیه این مراسم، هدایای ویژه فرمانده نیروی زمینی ارتش توسط سرهنگ چنگیز مسیب زاده نماینده ایران در کمیته جهانی سیزم، به دریا سالار روساتو دیرتور معاون تربیت‌ بدنی وزارت دفاع برزیل، ژنرال بوتمن، رئیس سازمان جهانی سیزم و کلنل فرخ، رئیس کمته تیراندازی سیزم اهدا شد.

لازم به ذکر است؛ تیم تیراندازی نزاجا که به نمایندگی از نیروهای مسلح کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، روز شنبه به ایران بازمی‌گردد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.