• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0
رييس کل دادگستري خراسان رضوي:

مشارکت بالا و نظارت دقيق در انتخابات رياست جمهوري

  • کد خبر : 56808
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۲۹
مشارکت بالا و نظارت دقيق در انتخابات رياست جمهوري
رضا زرندي، رييس کل دادگستري استان خراسان رضوي، با تاکيد بر اهميت حضور گسترده مردم در انتخابات رياست جمهوري، از نظارت دقيق بر روند انتخابات و جلوگيري از تخلفات انتخاباتي خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، رضا زرندي، رييس کل دادگستري استان خراسان رضوي، امروز در استودیو انتخابات که در استانداری رضوی حضور یافت و اظهار کرد: ان‌شاءالله با حضور گسترده مردم، شاهد افزايش درصد مشارکت نسبت به دوره‌هاي قبل خواهيم بود و رئيس جمهوري با درصد آراي بالا انتخاب خواهد شد. با توجه به تبليغات و مناظرات خوبي که انجام شده، اميد مي‌رود مشارکت بيشتر از دوره‌هاي گذشته باشد.

وي در خصوص تخلفات انتخاباتي گذشته بيان کرد: در دوره گذشته گزارشي از تخلفات قابل توجه نداشتيم و رعايت قوانين به خوبي توسط دوستان انجام شد. يکي از تخلفاتي که ممکن است رخ دهد، اعلام نتايج زودهنگام است که تخلف محسوب مي‌شود.

رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی تصریح کرد: کميته‌هاي تخصصي براي نظارت در فضاي مجازي تشکيل شده‌اند و اگر تخلفي صورت گيرد، با آن برخورد خواهد شد. خوشبختانه تاکنون چنين تخلفاتي مشاهده نشده است.

زرندي تاکيد کرد: در دوره گذشته نيز تخلفات جدي نداشتيم و موارد جزئي با تذکر و جلوگيري مواجه شدند. براي مثال، مواردي که ممکن است در مترو يا اماکن عمومي رخ دهد، به سرعت پيگيري و رفع مي‌شوند.

رييس کل دادگستري خراسان رضوي افزود: تا اين لحظه هيچ گزارشي از تخلفات در مشهد يا ساير مناطق استان به دست ما نرسيده است. اميدواريم که انتخابات با سلامت و امنيت کامل برگزار شود و مردم با حضور پرشور خود نقش مهمي در تقويت نظام جمهوري اسلامي ايفا کنند.

وي در پايان گفت: از تمامي مردم تقاضا داريم که با حضور گسترده خود در اين انتخابات، نقش مهمي در تقويت نظام اسلامي ايفا کنند و با همکاري و رعايت قوانين، انتخابات را به بهترين شکل ممکن برگزار کنيم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56808

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.