• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
0
امام جمعه شهرستان فراشبند:

مشارکت مردم در انتخابات نه تنها نماد همبستگی و اقتدار ملت است، بلکه عامل تقویت وحدت و انسجام ملی نیز محسوب می‌شود

  • کد خبر : 56740
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
مشارکت مردم در انتخابات نه تنها نماد همبستگی و اقتدار ملت است، بلکه عامل تقویت وحدت و انسجام ملی نیز محسوب می‌شود
فارس_ امام جمعه شهرستان فراشبند گفت: جمعه هشتم تیر ماه راند اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به پایان رسید و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی حائز شرایط لازم برای شرکت در دور دوم انتخابات شدند.

گیتی آنلاین_ حجت الاسلام و المسلمین مجید فرج زاده فسائی امام جمعه شهرستان فراشبند در گفت و گو با خبرنگار گیتی آنلاین با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری در دوره دوم به مرحله‌ ای مهم رسیده است، افزود: مشارکت مردم در انتخابات نه تنها نماد همبستگی و اقتدار ملت است، بلکه عامل تقویت وحدت و انسجام ملی نیز محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌ های رای در جمعه آتی، زمینه تشکیل دولت قوی‌ را فراهم کنند که این امر مهمترین کمک برای حل مسائل کشور است.

رئیس جهاد تبیین شهرستان فراشبند با دعوت به مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌ های رای در روز ۱۵ تیر اضافه کرد: دولتی که با مشارکت بالای مردم تشکیل شود، می‌تواند باقدرت به مسائل کشور پرداخته و به پیشرفت و توسعه کشور کمک کند.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات نه تنها نشان‌دهنده امیدواری به آینده کشور است بلکه به دشمنان نیز پیام می‌دهد که توطئه‌ ها و تفرقه ‌افکنی های آنان، ملت را تضعیف نکرده و نخواهد کرد.

او در ادامه می گوید: بی شک حضور آگاهانه، مسئولانه و حداکثری مردم عزیز شهرستان فراشبند در پای صندوق‌ های اخذ رای و استفاده شایسته از حق قانونی، مؤثر و تعیین کننده خود، موجب افزایش سرعت حرکت کشور در مسیر رشد و تعالی به سوی قلعه‌ های بلند تمدن نوین اسلامی، حفظ اتحاد ملت و دولت، تثبیت اقتدار ملی و انتخاب فرد اصلحی می شود که خالصانه در راه خدمت به مردم و اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی گام می‌نهد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید فرج زاده فسائی اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات، نمایانگر مردم سالاری است و شهروندان می‌توانند با حضور در آن فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند؛ این مشارکت ملی و دینی به تقویت پایه‌ های نظام جمهوری اسلامی کمک می‌کند

وی تاکید کرد: اگر مردم به فکر فردا و آینده خود و فرزندانشان و به دنبال کشور پیشرفته و توسعه یافته هستند باید در انتخاب رییس جمهوری اصلح، مقتدر و پرکار اهتمام داشته باشند.

در همین راستا امام جمعه شهرستان فراشبند به خبرنگار ما اینچنین می‌گوید: روز جمعه ۱۵ تیرماه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار و از بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، یک نفر به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران برگزیده خواهد شد.

اینجانب از مردم شریف، بزرگوار و همیشه در صحنه دعوت می نمایم با اتکاء به خداوند متعال، همراه با ملت آزاده ایران با حضور هرچه باشکوه تر در روز جمعه پانزدهم تیرماه، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی را لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق های رأی آمده و با مشارکت حداکثری، سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، تعیین نمایند.

خبرنگار/ فاطمه شعبانی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56740

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.