• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

فراخوان بخش تئاتر دومین مراسم تئاتر و موسیقی علی معلم(تندیس حافظ) منتشر شد «سیزده سالگی» آماده نمایش و پخش جهانی شد/ روایت چالش‌های یک نوجوان خدمت به جامعه معلولین و توانخواهان یکی از وظایف اصلی ما در حوزه آموزشهای فنی و حرفه‌ای است پلیس در فضای حقیقی و مجازی آماده و هوشیار است بازدید استاندار فارس از ایستگاه مهر و محبت مراسم استقبال از پیکر مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میان استقبال پرشور مردم انقلابی و شهیدپرور زاهدان در فرودگاه این شهر برگزار شد تنوع بخشی به سبد خدمات هوشمند پستی با تحقق کامل پروژه‌ی جی نف تکمیل طرح رینگ اطلاعاتی منطقه بوشهر و برازجان راه اندازی سامانه مشترک تجارت الکترونیک جهت خرید اینترنتی از فروشگاه‌های ایران و کره‌جنوبی برداشت مرکبات ۲۸۰ هکتار از باغات شهرستان فنوج بانوی فوتسالیست استان فارسی در راه مسابقات کافا تاجیکستان مدیر عامل شرکت تعاونی خدمات صیادی بندر حسینه: تحول استان هرمزگان با حمایت از جامعه صیادی امکان پذیر است

3

مشارکت کارکنان برق فارس در تامین اقلام غدیریه و توزیع در استان‌های فارس و بوشهر

  • کد خبر : 25536
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
مشارکت کارکنان برق فارس در تامین اقلام غدیریه و توزیع در استان‌های فارس و بوشهر
فارس_ با همکاری ، مساعدت ، همراهی و مشارکتی مثال زدنی و قابل ستایش توسط مدیران ارشد شرکت برق منطقه ای فارس برخی اقلام اساسی به عنوان غدیریه تهیه و بین کارکنان شرکت در استان های فارس و بوشهر توزیع گردید. 

گیتی آنلاین_ جشن بزرگ غدیر از جمله اعیاد ما مسلمانان است که هر سال با شکوه خاصی در شرکت برق فارس برگزار می شود و امسال با هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده ، برخی اقلام و مایحتاج عمومی در قالب هدایای غدیریه و براساس فرهنگ مواسات و همدلی تهیه شد و با مشارکت همکاران معاونت های مالی و پشتیبانی و منابع انسانی در استان های فارس و بوشهر توزیع گردید.

لازم به ذکر است روز عید غدیر ، عید ولایت است و بنا به به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، مدیران و کارکنان این شرکت نیز مانند دیگر دوستداران خاندان عصمت و طهارت و محبان اهل بیت با شور و نشاطی وصف ناشدنی در مراسم عید غدیر حضوری چشمگیر داشتند.

همانطور که در روز غدیر شاهد بودیم خیابان ها و بزرگراه های شهرمان حضوری چشمگیر از مردم ولایت دوست را به خود می بینند حضوری که در تاریخ شهر کم سابقه است. این حضور از شور و هیجان مردم استان فارس نشان دارد که می خواهند در جشن بزرگ غدیر شرکت کنند.

مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه ای استان فارس نیز در این جشن بزرگ حضوری چشمگیر داشتند و از ساعت های اولیه روز در جمع شهروندان ولایی شیراز حاضر شدند. شرکت کنندگان در جشن غدیر در محل شرکت برق منطقه ای استان فارس نیز سنگ تمام گذاشتند و با ادای نذورات و توزیع شیرینی در این آیین با شکوه با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

مراسم جشن عید غدیر که در این شرکت برگزار شد و به همین مناسبت مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس در برنامه میزخدمت حضور یافت و پاسخگوی سووالات و مشکلات شهروندان بود.

یداله حقیقی در دیدار با تعدادی از همکاران و شهروندان ، دیدار چهره به چهره و حل مشکلات مردم را یک اولویت دانست و یادآور شد: شرکت برق منطقه ای فارس رسیدگی به مشکلات مردم را یک اصل می داند و بر آن تاکید دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=25536

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.