• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی مطرح کرد: بازگشت تولید سیمان به روال عادی

  • کد خبر : 62788
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۴۷
معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی مطرح کرد:  بازگشت تولید سیمان به روال عادی
معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر تولید واحدهای سیمان بهبود یافته و انتظار می‌رود در هفته‌های آتی، تولید سیمان به روال عادی بازگردد

احسان جوی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، با اشاره به کمبود سیمان در بازار شهرستان ارومیه اظهار داشت: به دلیل قطعی برق و کاهش توان تأمین مواد اولیه، تولید سیمان در هفته‌های گذشته کاهش یافته بود. در حال حاضر تولید واحدهای سیمان بهبود یافته و انتظار می‌رود در هفته‌های آتی، تولید سیمان به روال عادی بازگردد.

وی افزود: کاهش تولیدسیمان، جو روانی در بازار را تحت تاثیر قرار داده و باعث بروز مشکلاتی شده بود، اما با تشدید نظارت‌ها بر بازار سیمان، این مشکلات در حال بهبود است.

وی همچنین از افزایش اقدامات نظارتی بر روند بازار سیمان خبر داد و گفت: در پی سوءاستفاده برخی از عاملان توزیع سیمان به دلیل قطعی برق، حوزه بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و توان بازرسان، روند تولید تا مصرف سیمان را رصد و پایش خواهد کرد و عاملان توزیع عمده و خرده‌فروش متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

جوی تاکید کرد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی، از جمله احتکار، قاچاق، عدم عرضه محصول، کم‌فروشی و غیره، می‌توانند این موارد را از طریق سامانه شبانه‌روزی ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با واحد بازرسی درمیان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

وی افزود: واحدهای تولیدی سیمان در حال حاضر در تلاش هستند تا با افزایش تولید، نیاز بازار را به‌طور کامل تامین و از ایجاد هرگونه نوسان قیمتی جلوگیری کنند.

جوی گفت: شهروندان اطمینان داد که با همکاری مستمر میان دستگاه‌های نظارتی و تولیدکنندگان، وضعیت بازار سیمان تحت کنترل است و تاکید کرد: حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از سودجویی‌های احتمالی از اولویت‌های اصلی ماست. در همین راستا، واحدهای نظارتی به‌طور مداوم در حال بررسی و پایش وضعیت بازار هستند تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری شود.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی همچنین از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا موارد مشکوک، همکاری لازم را با دستگاه‌های نظارتی داشته باشند و با گزارش موارد تخلف به سامانه‌های مربوطه، به بهبود وضعیت بازار و جلوگیری از سوءاستفاده‌ها کمک کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.