• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

معاون حمل و نقل بار مسافری شهرداری ارومیه خبر داد: اجرای طرح ساماندهی سرویس مدارس در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 59257
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۵
معاون حمل و نقل بار مسافری شهرداری ارومیه خبر داد: اجرای طرح ساماندهی سرویس مدارس در آذربایجان‌غربی
معاون حمل و نقل بار مسافری شهرداری ارومیه از راه‌اندازی و ساماندهی سرویس‌های مدارس در این شهرستان از طریق سامانه سپند خبر داد.

محرم یوسفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین از راه‌اندازی و ساماندهی سرویس‌های مدارس در ارومیه از طریق سامانه سپند خبر داد و اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور و به تبع آن در ارومیه به منظور دسترسی بهتر شهروندان به خدمات سرویس مدارس طراحی و اجرا شده است.

وی با اشاره به آغاز مرحله نخست این طرح در خردادماه سال جاری بیان کرد: در مدت ۴۵ روز از آغاز این طرح، از مجموع ۱۶ هزار متقاضی در شهرستان ارومیه، ۶ هزار و ۹۴۲ نفر در این سامانه ثبت‌نام کردند.

معاون حمل و نقل بار و مسافری شهرداری ارومیه، با تأکید بر اهمیت اجرای مرحله دوم این طرح، افزود: مرحله دوم از نیمه دوم مردادماه فعال شده و این امکان را فراهم می‌سازد تا والدین دانش‌آموزان بتوانند به راحتی برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی همچنین اشاره کرد: در شهرستان ارومیه ۲۵ پیمانکار در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که پس از احراز صلاحیت، وظیفه تأمین خودروهای مورد نیاز برای سرویس‌های مدارس را بر عهده خواهند داشت.

یوسفی از والدین و شهروندان درخواست کرد تا به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، از مسیرهای قانونی برای درخواست سرویس مدارس اقدام کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، پیگیری‌های قانونی می‌تواند به حل سریع و مؤثر آن کمک کند.

وی بیان کرد: این طرح با هدف افزایش رضایت و راحتی والدین و دانش‌آموزان، بهبود کیفیت خدمات حمل و نقل دانش‌آموزی، و کاهش نگرانی‌های خانواده‌ها در خصوص ایمنی و کیفیت سرویس‌های مدارس اجرا می‌شود و انتظار می‌رود با اجرای کامل و موفق این طرح، نه تنها کیفیت حمل و نقل دانش‌آموزی بهبود یابد، بلکه نظارت و کنترل بهتری نیز بر خدمات ارائه شده صورت گیرد.

معاون حمل و نقل بار و مسافری شهرداری ارومیه تصریح کرد: سامانه سپند به والدین این امکان را می‌دهد تا در هر زمان و مکان به اطلاعات مربوط به سرویس مدارس فرزندان خود دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز، مشکلات و مسائل خود را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

یوسفی در پایان تاکید کرد: با همکاری و همراهی همه نهادها و سازمان‌های مرتبط، می‌توانیم گام‌های مؤثری در جهت بهبود و توسعه خدمات حمل و نقل دانش‌آموزی برداریم و رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.