• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

برگزاری همایش دو روزه توانمندسازی بسیج مهندسین صنعت در شیراز رشد ۹۰ درصدی تردد از پایانه مرزی تمرچین توسط زائران اربعین حسینی زنده گیری دو قلاده گربه جنگلی در شهرستان مرودشت / تحویل گربه ها به پارک بم «ابوالهول» ایرانی در گرجستان با سرویس Samsung TV Plus بیشتر آشنا شوید؛ ثبت آمار سه میلیارد ساعت تماشا در سال ۲۰۲۲ «آقای نویسنده زنده است» در مستندات یکشنبه و «وال استریت» در سینماتک خانه هنرمندان ایران   ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار محمدرضا عطایی‌فر «جزیره آزاد» را به صحنه تئاتر می‌آورد بهره‌برداری از دومین دستگاه آنژیوگرافی دانشگاه علوم پزشکی در استان بوشهر دستگيري کلاهبردار هشت ميليارد ريالي سايت ديوار در ارزیابی عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن، رتبه سوم کشوری به استان آذربایجان غربی رسید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان ۱۱۹۲ میلیارد ریال وام پرداخت کرد

0

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه مطرح کرد: پیشرفت ۵۳ درصدی پروژه زیرگذر امام علی(ع)

  • کد خبر : 59254
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۸
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه مطرح کرد:  پیشرفت ۵۳ درصدی پروژه زیرگذر امام علی(ع)
سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه، از پیشرفت ۵۳ درصدی پروژه زیرگذر امام علی(ع) خبر داد.

سعید خوش‌طینت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، از پیشرفت ۵۳ درصدی پروژه زیرگذر امام علی (ع) در ارومیه خبر داد و اظهار کرد: این پروژه به دنبال برنامه‌ریزی‌های دقیق، با سرعت قابل‌توجهی در حال اجراست. پس از تکمیل بتن‌ریزی عرشه شمالی، عملیات جدول‌گذاری و زیرسازی لاین کندرو بلوار عدالت آغاز شده و آرماتورگذاری تابلیه جنوبی نیز با جدیت ادامه دارد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه ادامه داد: تاکنون ۹۲ شمع از مجموع ۱۶۶ شمع طراحی‌شده برای این زیرگذر، حفاری، آرماتورگذاری و بتن‌ریزی شده‌اند. همچنین آرماتوربندی تابلیه ضلع جنوبی به متراژ ۴۵۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد در حال انجام است. با توجه به این فعالیت‌ها، کل پروژه به ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دست‌یافته است.

خوش‌طینت همچنین به جابه‌جایی قسمت اعظم تأسیسات شهری اشاره کرد و افزود: تاکنون در این پروژه ۱۹۵۰ مترمکعب بتن‌ریزی، ۴۰۲ تن آرماتور، و ۱۰۰۰ مترمکعب خاک‌برداری انجام شده است.

وی تصریح کرد: در راستای تسریع اجرای پروژه و کاهش مشکلات ترافیکی، شهرداری ارومیه به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین و همکاری نزدیک با نهادهای مرتبط را در دستور کار قرار داده است.

خوش‌طینت تصریح کرد: پروژه زیرگذر امام علی (ع) در ارومیه باهدف بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل شهری و کاهش ترافیک در حال اجراست و این پروژه یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های زیربنایی شهر ارومیه محسوب می‌شود و تلاش‌های زیادی برای تکمیل آن در زمان مقرر صورت‌گرفته است.

وی یادآورشد: بتن‌ریزی عرشه شمالی به پایان رسیده و عملیات جدول‌گذاری و زیرسازی لاین کندرو بلوار عدالت آغاز شده است. این اقدامات نشان‌دهنده اجرای برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر پروژه است.

گفتنی است باتوجه‌به اهمیت این پروژه در کاهش ترافیک و بهبود زیرساخت‌های شهری، شهرداری ارومیه بر آن است که با اجرای تکنولوژی‌های نوین و مدیریت دقیق، پروژه را در اسرع وقت به پایان برساند. همچنین جابه‌جایی تأسیسات شهری به‌عنوان یکی از چالش‌های اصلی، در حال انجام است و انتظار می‌رود با تلاش‌های انجام شده، این زیرگذر در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

زیرگذر امام علی (ع) نقشی اساسی در کاهش ترافیک و بهبود جریان حمل‌ونقل در منطقه خواهد داشت. تکمیل این پروژه می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی شهروندان و تسهیل دسترسی به نقاط مختلف شهر کمک کند. به‌علاوه، استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت‌وساز زیرگذر، به افزایش کارایی و سرعت اجرای پروژه کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.