• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1

مهدی بیرانوند بعنوان معاونت مدیرمسئول و سردبیر شبکه خبری ایران.اروپا منصوب و از زحمات دکتر خانمحمدزاده تقدیر و تشکر شد

  • کد خبر : 63777
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۲۳
مهدی بیرانوند بعنوان معاونت مدیرمسئول و سردبیر شبکه خبری ایران.اروپا منصوب و از زحمات دکتر خانمحمدزاده تقدیر و تشکر شد
مهدی بیرانوند روزنامه‌نگار ایرانی به معاونت مدیرمسئول و سردبیر شبکه خبری ایران.اروپا منصوب شد. 

گیتی آنلاین_ طی حکمی از صاحب امتیاز و مدیر مسئول شبکه خبری ایران . اروپا دکتر مهدی بیرانوند بعنوان معاونت مدیرمسئول و سردبیر خبری – اجرایی شبکه خبری ایران . اروپا منصوب و از زحمات دکتر رقیه خانمحمدزاده سردبیر پیشین این رسانه تقدیر و تشکر شد.

در متن این حکم آمده است: 

جناب آقای دکتر مهدی بیرانوند ” روژمان”

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان ” معاونت مدیرمسئول، و معاونت اجرایی شبکه خبری ایران . اروپا ” منصوب می شوید.

امید است با تخصص و تعهد و اصول حرفه ای در راستای تحقق اهداف شبکه خبری ایران. اروپا با خلاقیت و ایده های تخصصی در امور رسانه و کلیه بخش های این رسانه به انجام رسانده و گام بردارید.

همچنین محمد مهدی قاسمی مدیرمسئول و صاحب امتیاز شبکه خبری ایرانیان اروپا با توجه به اتمام مدت تصدی دکتر رقیه خانمحمدزاده از زحمات صادقانه و تلاش‌های صمیمانه ایشان تقدیر و تشکر کردند و اظهار داشتند: دکتر رقیه خانمحمدزاده بدینوسیله از همکاری صمیمانه و تلاش‌های صادقانه شما که در زمان تصدی سمت مزبور انجام داده‌اید تشکر و قدردانی به عمل می‌آید. تلاش‌های ارزنده شما در امر ارتقای عملکرد این رسانه موجب مسرت و نوید‌بخش سعادت و سلامت جامعه خبری، فرهنگی و اجتماعی است. موفقیت شما را همچون گذشته در ادامه مسیر زندگی و کاری همراه با سلامتی و سعادت را مسئلت دارم.

قابل ذکر است مهدی بیرانوند ” روژمان ” نویسنده، پژوهشگر، روزنامه‌نگار و شاعر متولد سال ۱۳۷۳ در شهر بروجرد فارغ‌التحصیل مهندسی نرم افزار، مدرس سواد رسانه، سرپرست نویسندگان خانه ناشران تهران ” حوزه مشق “،دانشجوی مقطع دکتری صنایع دارویی، دارنده دکتری روزنامه‌نگاری و نویسندگی آمریکا و لبنان و نویسنده ۱۴ عنوان کتاب در حوزه ( رسانه، ادبیات، پژوهش های سیاسی، تاریخی و ورزشی ) و صاحب مقالات isc می باشد که تاکنون در رشته های مختلف موفق به کسب جوایز و عنوان هایی در ایران و سطح بین المللی شده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=63777

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.