• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
8

مهمترین آداب پزشکی احساس مسئولیت است

  • کد خبر : 28762
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
مهمترین آداب پزشکی احساس مسئولیت است
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» گفت: احساس مسئولیت از مهمترين آداب پزشکی است كه موجب می شود تا پزشک به انجام وظايف خود در مقابل بيمار اهتمام بيشتری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»، امیر سرتیپ دوم محمد رضا معصومی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک گفت: حضرت زینب «س» علاوه بر اینکه پرستار دشت کربلا بود، با تبیین واقعه کربلا، قیام امام حسین «ع» و اسلام ناب محمدی را زنده نگاه داشت.

وی افزود: سلامتی بالاترین سرمایه هر انسان است و پرستاران با از جان گذشتگی و ایثار از این سرمایه مراقبت می کنند که کاری بسیار انسانی و ارزشمند است.

معصومی در این مراسم به از جان گذشتگی های پرستاران و کادر درمان در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: پرستاران در این دوران از جان خود گذشتند، اما در کنار بیماران کرونایی تا پای جان ایستادند تا امروز جامعه ای سالم داشته باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه سخنان خود، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های صادقانه کادر پزشکی این منطقه تصریح کرد: فعالیت های جهادی پزشکی امری خداپسندانه در جهت حل مشکلات معیشتی مردم و انجام ویزیت‌های رایگان و خدمت رسانی به نیازمندان در مناطق محروم است.

معصومی بیان کرد: تلاش‌ها و خدمات کادر درمانی و جامعه سلامت در بحران اخیر ستودنی بوده و این جان‌ فشانی‌ها ضامن سلامت و آرامش جامعه است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان اين مراسم به‌ ويژگی های شخصيتی و حرفه ای يک پزشک نمونه اشاره‌ و تصريح كرد:‌ احساس مسئولیت از مهمترين آداب پزشکی است كه موجب می شود تا پزشک به انجام وظايف خود در مقابل بيمار اهتمام بيشتری داشته باشد.

در این آئین از پرستاران نمونه با لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28762

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.