• امروز : شنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 14 September - 2024
0
پیام تبریک مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران طی پیامی، انتصاب مهندس حمید بورد را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران را تبریک گفت

  • کد خبر : 63009
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۴۱

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران طی پیامی، انتصاب مهندس حمید بورد را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی نفت گچساران ؛ در این پیام آمده […]

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران
مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران طی پیامی، انتصاب مهندس حمید بورد را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران ؛ در این پیام آمده است:

مسئولیت فرصت یگانه ای است که حضرت باریتعالی آن را بر دوش بندگان شایسته ای قرار می دهد که با عمل خالصانه‌ و کوشش صادقانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت جامعه گام بر می‌دارند.

رجای واثق داریم که اعتماد وزیر محترم نفت دولت چهاردهم به آن جناب، حاکی از توان، تخصص و تدبیری است که در کارنامه سراسر افتخار حضرتعالی خودنمایی می کند. جای خرسندی است مدیری سکان هدایت استراتژیک ترین شرکت نفتی دولت جمهوری اسلامی را در دست می گیرد که خود از بدنه این صنعت بوده و تلفیقی از دانش، تجارب طولانی مدیریتی و درستکاری رو باهم دارد بسیار امیدواریم که بر اساس آسیب شناسی خود از دو دهه اهیر صنعت نفت، بتوانید موانع توسعه را رفع و طرحی نو دراندازید.

ان شاءالله همچون گذشته ، شاهد توفیق روزافزون حضرتعالی و دیگر جهادگران عرصه تولید و خودباوری ملی در صنعت عظیم نفت و گاز کشور باشیم.

صمیمانه‌ترین تبریک و خالصانه‌ترین آرزوی توفیق تقدیم حضور تان می‌گردد.
غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=63009

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.