• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

0

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه نظام برنامه‌ریزی، در سطح وزارت بهداشت

  • کد خبر : 56272
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۳۹
موفقیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه نظام برنامه‌ریزی، در سطح وزارت بهداشت
فارس_ مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس مرکز سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دانشگاه، از افتخاری دیگر برای دانشگاه در حوزه نظام برنامه‌ریزی خبر داد.

گیتی آنلاین_ دکتر «محسن رازقی» گفت: با اعلام رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و دانشکده ‌های علوم پزشکی، بر اساس امتیاز نظام برنامه‌ریزی و میزان تحقق برنامه عملیاتی مرتبط با سال ۱۴۰۲، از سوی دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز موفق به کسب رتبه دوم کشوری در زمینه امتیاز نظام برنامه‌ریزی شد.

او ضمن تبریک موفقیت دانشگاه در این زمینه، از حمایت ‌های ویژه دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه و اعضای هیات ‌رئیسه در تعیین جهت‌ گیری ‌های نظام‌مند مبتنی بر تکالیف بالادستی و اولویت‌های سازمانی و همچنین تلاش‌های تمامی مدیران و کارکنان دانشگاه در پیاده‌سازی برنامه و تحقق اهداف و برنامه‌های تدوین‌ شده، قدردانی کرد.

دکتر رازقی همچنین بر ضرورت هم‌افزایی ظرفیت‌ها و تعاملات درون بخشی مبتنی بر الگوهای برنامه‌ریزی راهبردی و عملیاتی در راستای تعالی نظام سلامت استان در تمامی حوزه‌های مختلف دانشگاه شامل بهداشت، درمان، آموزش، تحقیقات و فناوری، توسعه مدیریت و منابع، فرهنگی و دانشجویی، غذا و دارو و امور بین‌الملل تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56272

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.