• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر:

موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مرکز بهداشت شهرستان بوشهر راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 59246
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مرکز بهداشت شهرستان بوشهر راه‌اندازی شد
بوشهر_ رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مرکز بهداشت شهرستان بوشهر به همت کارکنان مرکز بهداشت شهرستان بوشهر به مدت دو هفته راه‌اندازی شد.

گیتی آنلاین_ حمید حبیبی نیا بیان داشت: این مرکز قبل از شروع ماه محرم با تشکیل ستاد پویش محرم متشکل از همکاران محترم کادر مدیریتی، همکاران ستادی، روابط عمومی و امور فرهنگی، هماهنگی‌های لازم در نحوه برگزاری موکب ابوالفضل العباس (ع) را انجام داد.

 حبیبی نیا گفت، در موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) برنامه‌های متنوع از جمله زیارت عاشورا، سنج، دمام زنی، نوحه‌خوانی و پذیرایی (صبحانه، شیرینی و نوشیدنی گرم و سرد) از مراجعین، همکاران، سفیران و رابطین سلامت و اهدای کتاب به مراجعین اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: شور و شوق به امام حسین (ع) و یارانش با گذر زمان همچنان زنده است و با وجود اینکه دشمن نیز برای خاموشی چراغ عزاداری‌ها تلاش کرده اما موفق نبوده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: ایجاد بستر و فرصت سازی برای مشارکت در فعالیت‌های مذهبی نیاز جامعه بوده و اینگونه نهضت‌های تاریخی و الهی روزبه‌روز توسعه پیدا می‌کند.

 حبیبی نیا گفت: به همه همکاران گرامی که با هماهنگی ارزنده و کامل خود در اجرای این مهم تلاش بی‌دریغ داشتند خدا قوت می‌گویم.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59246

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.