• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

رونمایی از لوگوی فیلم سینمایی «آبی روشن»     رابطین بهداشتی بیمارستان‌ها، پل ارتباطی بین بهداشت و درمان مرحله سوم طرح فجرانه(کالا برگ الکترونیکی) از ۱۸ فروردین آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد ارائه یک برنامه مدون تحت عنوان استانداردسازی اماکن تاریخی و فرهنگی فارس  وزارت بهداشت نسبت به تعویق یکساله طرح خانم دکتر بخشی و انتخاب محل خدمت او با وی همکاری کامل داشت/ هیچ خود اظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود رشد ۴۲ درصدی صادرات از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان طی دوماهه نخست سال ۱۴۰۳ برگزاری نخستین اجلاسیه اندیشه های قضایی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در استان سیستان و بلوچستان کردستان مسیر فرهنگ وتمدن را درست میرود پیام تسلیت فرمانده سپاه فجر فارس درپی درگذشت سردار رنجبر مراسم تودیع و معارفه سرپرست بخشداری سیاخ دارنگون برگزار شد توسعه صنعتی و اقتصادی به همراه حفظ محیط زیست و پایبندی به قانون برگزاری نشست پشتیبانی از هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان و اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اصحاب رسانه کهکیلویه و بویراحمد

0

میز خدمت برای رفع مشکلات اصناف

  • کد خبر : 53220
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳
میز خدمت برای رفع مشکلات اصناف
فرماندار مشهد گفت: در راستای رسیدگی به دغدغه‌ها و حل مشکلات اصناف، میز خدمتی با حضور اتحادیه‌های شیرینی‌فروشی، فست‌فود و رستوران‌داران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، محسن داوری در جلسه میز خدمت اصناف نمایندگان سه صنف قنادان و شیرینی فروشان، رستوران‌ها و اغذیه فروشها در سالن جالسات فرمانداری برگزار شده اظهار کرد: یکی از کارهایی که در دستور کار گذاشتیم خدمت به اصناف است.

وی با بیان اینکه بسیاری از اصناف گلایه‌هایی از ما دارند و ما نیز بنا داریم با دستگاه‌های مرتبط جلساتی برگزار کنیم تا مشکلات آنها را رفع کنیم ادامه داد: در این جلسه بسیاری از مسائلی که مطرح شد سوء تفاهمات کاری بود که برطرف شد. همچنین برخی از مشکلات نیز وجود داشت که پیگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار مشهد بیان کرد: مهم ترین مسائل مطرح شده در این جلسه مباحث مسائل مالیاتی،تعزیراتی، سهمیه آرد، مسائل بهداشتی، نرخ‌گذاری خدمات و تولیدات این سه صنف بود.

داوری ادامه داد: که در خصوص این مشکلات مدیریت کل حوزه دارایی توضیحات لازم را در خصوص نحوه برخورد با اصناف ارائه کرد مسئول تعزیرات شهرستان و صمت به مشکلات اصناف در این حوزه رسیدگی کردند.

وی بیان کرد: مواردی که در حوزه بهداشت مطرح شد که توسط کارشناسان مربوطه بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد همچنین درخواست نرخ‌گذاری جدید برای رستوران‌ها مطرح شد که قرار است ظرف ده روز آینده رسیدگی شود.

فرماندار مشهد افزود: در صورت خود مراقبتی و عدم تخلف از سوی اصناف، نظارت‌ها و مراجعات به آنها کاهش خواهد یافت. به علاوه قرار شد مشکلات مربوط به قیمت شکر پیگیری شود.

داوری در پایان این جلسه بر لزوم ادامه این جلسات و پیگیری مستمر مشکلات اصناف تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=53220

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.