• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد؛ فراهم شدن امکان غربالگری رایگان بیمه‌شدگان درخصوص دو سرطان شایع در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی عزت‌الله رضایی به عنوان رییس شورای شهر سنندج انتخاب شد ۲۳ دستگاه ماینر قاچاق در شیراز کشف شد ناحیه پستی بازار بزرگ ایران مال افتتاح شد همکاری همه دستگاه ها در راستای تحقق طرح ملی جی نف مراسم بزرگداشت مجید قناد برگزار می‌شود  شرکت صنعت روی زنگان و اجرائی شدن ده گام بلند برای توسعه روزافزون توسعه صنعتی و اقتصادی به همراه حفظ محیط زیست و پایبندی به قانون راه‌اندازی قطار تندروی پردیس رجا در مسیر یزد جنبش‌های اجتماعی و سیاسی روی سینما تاثیرگذار است/ چرا نمود اتفاق‌های سال گذشته در فیلم‌های سینمای ایران دیده نمی‌شود؟ تمام پیام های شهروندان از هر درگاهی قابل پیگیری است/ پنج روز، نهایت مدت پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به تماس های مردمی برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه ناواکو؛ سال منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰

4

نامه سرگشاده به شهردار منتخب یاسوج به قلم محمد فرزامی

  • کد خبر : 30557
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
نامه سرگشاده به شهردار منتخب یاسوج به قلم محمد فرزامی
نمی دانم از کدام قوم و قبیله و ایل و تبار و یا اهل کدام شهر و شهرستان و دیار و سامانی ،اماخوب می دانم اهل ایرانی و شناسنامه تان صادره، از ایران است و شایسته ی احترامی و قطعا نگاه قومی و قبیله ای ندارید و فراتر از ایل فکرمی کنید

*نامه سرگشاده به شهردار یاسوج*
محمدفرزامی
………………..

نهایتا در پی کش و قوس های فراوان و استیضاح و یا استعفای شهردار یاسوج،و در ادامه در پی بحران های متعدد، در شهرداری یاسوج-بحران هایی ازقبیل عدم پرداخت دستمزد کارگران شهرداری و تجمعات و تحصن های متعدد کارگران و همینطور گاهگداری دپوی زباله درسطح شهر و در اتفاقی نادر و کم نظیر خالی نمودن کامیون آشغال در جلوی یکی از ادرات ،نهایتا در خرداد پر از حادثه نستهن مقدم استعفای خود را تقدیم شورای شهریاسوج نمودند و صندلی شهرداری رابه فردی دیگر واگذارنمودند.
قصدپرداختن به عملکرد،دکتر مقدم راندارم ، باشد به زمان و قالی دیگر.اما روی سخن و کلام و قلمم با شهر جدید است

جناب شهردار
از شما تقاصاداریم که به هیچ وجه به خودتان و به زیر مجموعه تان اجازه ندهید که درختان سطح شهر را با اره برقی از ریشه قطع نمایند و یا نگذارید در شهرپایتخت طبیعت ایران و پربارش ترین شهرجنوب و جنوب غربی ایران چمن های بلوارها از بی آبی خشک گردند و یا هر روز شاهد تجمع کارگران زحمت کش شهرداری در میادین اصلی شهر بعلت عدم پرداخت دستمزدها در موعد مقرر باشیم.
جناب شهردار
نمی دانم از کدام قوم و قبیله و ایل و تبار و یا اهل کدام شهر و شهرستان و دیار و سامانی ،اماخوب می دانم اهل ایرانی و شناسنامه تان صادره، از ایران است و شایسته ی احترامی و قطعا نگاه قومی و قبیله ای ندارید و فراتر از ایل فکرمی کنید.
می دانم که خوب می دانید آفت بزرگ در توسعه ی همه جانبه ی شهر یاسوج همانا نگاه به محلات شهربانگاه به ترکیب ساختارجمعیتی براساس قوم و قبیله است.و خوب می دانم که ازنگاه عمرانی و توسعه ای و رفاهی ، شما ،هیچ محله ای برمحله ی دیگر اولویت ندارد مگردبا شناسایی کمبودها و پتانسیل و داشته های محلات برمبنای کارشناسی دقیق و براورد صحیح از کمبودها.
جناب شهردار
خوب می دانم که می دانید یاسوج متعلق به همه ی ایلات و طوایف استان است .
و می دانم که بزودی طاووس بد ترکیب و بدشکل و بدقواره ی نصب شده در ورودی شهر و جنب پل بشار،را برمی دارید زیرا که طاووس نماد پرندگان استان مانیست.
و زیست گاه طاووس در استان ما نبوده و نیست و بدان کبک های دنا به بد سلیقگی پیشنهاد دهندگان نصب طاووس در ورودی شهر یاسوج می خندند.
جناب شهردار
ایا می دانید که:
یاسوج تنها مرکز استانی است که بازارچه فروش محصولات و تولیدات بومی و محلی ندارد؟
آیا می دانید :
بی کیفیت ترین نان در نانوایی های شهر یاسوج پخت می شود؟
جناب شهردار آیا می دانید :
پارک مهرورزی -خانواده -پارک اسکان سرویس آبخوری و بهداشتی مرتب و استاندارد ندارد؟
جناب شهردار
ایا می دانید یاسوج تنها مرکز استانی است که :
پل هوایی عابر پیاده برقی
ندارد؟
جناب شهردار به احترام شهروندان نجیب یاسوج ،پل هوایی فلزی و رنگ و رفته و بلا استفاده ی سه راه بیمارستان شهید بهشتی را شبانه برچینید.
جناب شهردار:
فکری به حال ترافیک خیابان جمهوری به سمت ورودی آبشار نمایید.
جناب شهردار
آیا می دانید بنا برشنیده ها اکثریب قریب به اتفاق شهروندان یاسوج از عملکرد شهردار سابق در راستای زیبا سازی و خدمات رفاهی شهریاسوج رضایت ندارند .
جناب شهردار
آیا می دانید:
یاسوج تنها مرکز استانی است که در دو طرف ورودی شهر رودخانه جریان دارد”بشار-مهریان”
اما دریغ از وجود منظره ای زیبا و چشم نواز
جناب شهردار
بدانید…..

صدها می دانم و می دانید دیگر.
اما
به وقت و قال و مقالی دگر.

*محمد فرزا

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30557

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.