• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

وام بلاعوض ۹۵ میلیون تومانی به هر خانواده مالک خسارت‌دیده از سیل مشهد مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر شد. شاخص امنیت غذایی کشور ۱۱ است جشن وصال در خرم آباد برگزار شد آمادگی مجموعه اورژانس فارس برای خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی فارس در ایام نوروز/ پاسخگویی به بیش از ۱۱ هزار تماس مردمی در ۳ روز گذشته مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی؛ اسرائیل برای قتل و غارت در ایران از فرقه‌های تروریستی و انحرافی حمایت کرد تمامی تأسیسات گردشگری فارس زیر ذره‌بین بازرسان میراث فرهنگی «مادرم ملکه» در مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران نشست ویژه شورای راهبری سیستان و بلوچستان با رئیس جمهور امیدآفرینی و جهاد تبیین وظیفه ذاتی هر مسئولی است تغییرات اقلیمی و برداشت های بی رویه آب از منابع زیر زمینی، تالاب های فارس را به سوی مرگ تدریجی برده است امید سعادت نیا: با تدبیر مدیریت جدید استقلال و کمک هواداران از باتلاق مشکلات تحمیلی بیرون خواهیم آمد.

2
کامران نجف‌زاده فعال رسانه مطرح کرد:

نباید نبض افکار عمومی را از دست داد

  • کد خبر : 38564
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
نباید نبض افکار عمومی را از دست داد
کامران نجف‌زاده معتقد است در جهان امروز تحولات مهمی در امر رسانه صورت گرفته و حتما پیوست مناسب اولیه برای درک این تحول همین تغییر عنوان است.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، کامران نجف‌زاده فعال رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین درباره تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات گفت: اگر اطلاع‌رسانی نیز در کنار امور رسانه و تبلیغات اضافه می‌شد خوب بود. به نظر می‌رسد باید همان‌طور که درباره عنوان این معاونت تجدید نظر شده است، درباره برخی قوانین قدیمی این حوزه نیز بازنگری صورت گیرد.

او ادامه داد: در جهان امروز تحولات مهمی در امر رسانه صورت گرفته و حتما پیوست مناسب اولیه برای درک این تحول همین تغییر نام است.

نجف‌زاده همچنین به تکالیف جدید معاونت اشاره کرد و افزود: در مجموع این معاونت با توجه به تغییرات اساسی دایره و حوزه ماموریت خود باید تکالیف جدیدی داشته باشد و به روز شود. علاوه بر این سیاست‌های خرد و کلان معاونت تیز باید پذیرای تغییرات مهمی باشد. نباید نبض افکار عمومی را از دست داد.

این فعال رسانه اظهار کرد: ماجراهای امروز دیگر تنها شامل مطبوعات و چاپ نمی‌شود، از اواخر دهه هشتاد سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اطلاع‌رسانی کارکرد جهانی پیدا کرده و نادیده گرفته شدن آن‌ها در عنوان معاونت؛تبلیغ مستقیم این بود که ما جا ماندگانیم!

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.