به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، کامران نجفزاده فعال رسانه در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین درباره تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی به معاونت امور رسانهای و تبلیغات گفت: اگر اطلاعرسانی نیز در کنار امور رسانه و تبلیغات اضافه میشد خوب بود. به نظر میرسد باید همانطور که درباره عنوان این معاونت تجدید نظر شده است، درباره برخی قوانین قدیمی این حوزه نیز بازنگری صورت گیرد.
او ادامه داد: در جهان امروز تحولات مهمی در امر رسانه صورت گرفته و حتما پیوست مناسب اولیه برای درک این تحول همین تغییر نام است.
نجفزاده همچنین به تکالیف جدید معاونت اشاره کرد و افزود: در مجموع این معاونت با توجه به تغییرات اساسی دایره و حوزه ماموریت خود باید تکالیف جدیدی داشته باشد و به روز شود. علاوه بر این سیاستهای خرد و کلان معاونت تیز باید پذیرای تغییرات مهمی باشد. نباید نبض افکار عمومی را از دست داد.
این فعال رسانه اظهار کرد: ماجراهای امروز دیگر تنها شامل مطبوعات و چاپ نمیشود، از اواخر دهه هشتاد سایتها و اپلیکیشنهای اطلاعرسانی کارکرد جهانی پیدا کرده و نادیده گرفته شدن آنها در عنوان معاونت؛تبلیغ مستقیم این بود که ما جا ماندگانیم!