• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

محفل ادبی و شعرخوانی «چله شهدای خدمت» به همت محفل ادبی رواق ادب اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی پست و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده تردد نزدیک به ۷ هزار زائر از پایانه مرزی تمرچین طی شبانه روز گذشته جنون یک نسل ناشناخته در سریال «مادرخوانده» مراسم استقبال از پیکر مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میان استقبال پرشور مردم انقلابی و شهیدپرور زاهدان در فرودگاه این شهر برگزار شد مشهد برای نخستین بار میزبان جایزه ملی اسکواش توزیع ۱۲هزار غذای نذری در شمال شیراز برنامه‌های راهبردی بانک صادرات ایران با تقویت واحدهای نظارتی دنبال خواهد شد پیش بینی تولید ۱۲۷ تن آلو در بیضا اجرای گروه موسیقی خاطره سازها در تالار وحدت روستای دودج شهرستان شیراز ، کانون رصد و پایش توسعه روستایی مهدی روشنفکر با آمار و ارقام در جمع خبرنگاران/ از رشد تاریخی بودجه تا نقد ضعف قانون و ساختارهای معیوب و نادیده گرفتن محرومین در نظام آموزشی

0
مدیرکل صداوسیمای فارس:

نتیجه کارکرد آموزشی رسانه نوشت افزار در نسل های آشکار خواهد شد 

  • کد خبر : 59127
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
نتیجه کارکرد آموزشی رسانه نوشت افزار در نسل های آشکار خواهد شد 
فارس_ دبیر اجرایی ، مدیر تبلیغات و مدیر نمایشگاه ایرانی اسلامی نوشت افزار ایران نوشت یکشنبه 7 مرداد با پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار و گفتگو کردند.

گیتی آنلاین_ در این دیدار که معاونان سیما ، صدا و خبر صداوسیمای فارس نیز حضور داشتند، مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه رسانه در حوزه هایی که باید انجام وظیفه کند با برخی فاصله و برخی همجواری دارد افزود: صداوسیما با حوزه مهم و حساس نوشت افزار همجواری دارد و اگر ابزار آموزشی یک رسانه است و صداوسیما نیز رسانه است این همجواری در واقع ترویج رسانه اول در رسانه صداوسیماست.

پهلوانیان افزود: نخستین کارکرد آموزشی رسانه نوشت افزار انتقال هویت و تعالیم بشری است و برونداد آن نه در سالها بلکه در نسل ها آشکار خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای فارس ادامه داد: باید در کنار برگزاری نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی ایران نوشت، رویدادهای موج آفرین خبری و جریان های اجتماعی ایجاد کرد تا برداشت ذهنی جامعه به سمت و سوی حرکت ارزشمند و تاثیرگذار این رویداد بزرگ، متوجه و درگیر شود.

پهلوانیان با بیان اینکه در نمایشگاه ایران نوشت باید براساس شاخص فعالیت رسانه ای کرد افزود: حوزه های مختلف تولید پیام صداوسیمای فارس شامل سیما ، صدا و خبر آمادگی دارند تا در قبل ، حین و اتمام این نمایشگاه برنامه سازی موثر و هدفمند داشته باشند.

مدیرکل صداوسیمای فارس ابراز امیدواری کرد امسال نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت نصاب جدیدی در تعداد بازدیدکنندگان از خود برجای گذارد.

قائم مقام مجمع نوشت افزار ایران نوشت و دبیر اجرایی نمایشگاه هم با قدردانی از زحمات صداوسیمای فارس در طول برگزاری دو دوره این نمایشگاه در سال های گذشته گفت: سومین نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت شهریورماه امسال در بوستان خلدبرین شیراز به مدت یکماه برگزار خواهد شد.

محمدامین قربان علی افزود: نمایشگاه ایران نوشت تلاش کرده دربرگیرنده سلایق و علایق مختلف باشد و محصولات باکیفیت و محتوایی متناسب با شان و جایگاه والای خانواده ایرانی اسلامی ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران نوشت در شیراز ، این نمایشگاه در ۸ کلانشهر دیگر کشور برگزار می شود افزود: سال گذشته تعداد خریدهای انجام شده در شیراز با نمایشگاه تهران برابری می کرد تفاوت فاحش جمعیتی این دو کلانشهر را نشانه استقبال بی نظیر مردم شیراز از این نمایشگاه دانست.

دبیر اجرایی نمایشگاه ایران نوشت ابراز امیدواری کرد صداوسیمای فارس امسال پررنگ تر و همراه تر از سال های گذشته در مدت برپایی نمایشگاه، نقش آفرینی کند.

در پایان این دیدار دبیر اجرایی نمایشگاه نوشت افزار ایران نوشت، تندیس ویژه این نمایشگاه را به پاس تلاش های صداوسیمای فارس در حمایت و همراهی به دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس اهدا کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59127

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.