• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا تصویب صورت های مالی ۱۴۰۱ بانک پارسیان با رای اکثریت سهامداران/ مجمع فوق العاده به تنفس خورد سرپرست فرمانداری زرقان منصوب شد مبارزه با “سوسک سرخرطومی حنایی خرما” در ۴۶ هزار هکتار از نخلستان های سیستان و بلوچستان ارتقای بیش از ۳ برابری واحدهای مرغداری در شهرستان نیکشهر رونمایی از ۲۱ دستگاه موتورلانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی حکمی از سوی دکتر حسن بابائی معاونت قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور .دکترمحسن طاهریان به سمت مدیرکل منابع انسانی این سازمان منصوب شد . فهرست شعب کشیک بانک صادرات ایران برای دریافت ارز اربعین پیش‌بینی افزایش ۷۳ درصدی خرید گندم در بیضا «زیر زمین»؛ روایتی از تاریخ یوگسلاوی که به حسرت خواری از کشوری متلاشی شده می‌پردازد/ این فیلم سفارشی نیست! کسب رتبه نخست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور برنامه های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با طرح ملی «مسجد؛ کانون نشاط» کلید خورد

1
به مدت دو روز برگزار می‌شود؛

«نجات لباس‌ها» در خانه هنرمندان ایران

  • کد خبر : 22418
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
«نجات لباس‌ها» در خانه هنرمندان ایران

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، «نجات لباس‌ها» عنوان رویدادی محیط زیستی است که اول و دوم تیرماه در گالری بهار این مجموعه برپا می‌شود. هدف این رویداد جلوگیری از مصرف‌گرایی و حفاظت از محیط زیست است که با برگرداندن لباس‌ها به چرخه مصرف به عنوان راهکاری از مد پایدار به کاهش آلایندگی محیط […]

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، «نجات لباس‌ها» عنوان رویدادی محیط زیستی است که اول و دوم تیرماه در گالری بهار این مجموعه برپا می‌شود.

هدف این رویداد جلوگیری از مصرف‌گرایی و حفاظت از محیط زیست است که با برگرداندن لباس‌ها به چرخه مصرف به عنوان راهکاری از مد پایدار به کاهش آلایندگی محیط زیست و مصرف منابع کمک می‌کند.

این رویداد با شعار «برای حفظ زمین از کمدت شروع کن» برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید آن مراجعه کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.