• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

نخستین دوره آموزش تخصصی مدیران کانون غنچه های هلال سراسر کشور آغاز شد

  • کد خبر : 44409
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
نخستین دوره آموزش تخصصی مدیران کانون غنچه های هلال سراسر کشور آغاز شد
فارس_ نخستین دوره کشوری آموزش تخصصی پایه مدیران کانون غنچه های هلال با حضور مدیر عامل هلال احمر استان فارس، معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان و روسای ادارات دانش آموزی هلال احمر استان ها، امروز در شیراز، آغاز شد.

گیتی آنلاین_ این دوره با هدف یکسان سازی آموزه ها و مهارت های بشردوستی، نیکوکاری، صلح ورزی به مدت سه روزه برگزار می شود و طی آن شرکت کنندگان در کارگاه رویکرد آموزشی، پروژه، کارگاه فرهنگ صلح و مهارت های بشردوستی، رفتار با کودک و کارگاه هنر آموزش های لازم را فرا می گیرند.

بنا به این گزارش؛ معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش های روسای ادارات دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر و مدیران کانون غنچه های هلال، در راستای برنامه ریزی های فرهنگی و آموزشی در حوزه کودکان و نوجوانان، گفت: فعالان این حوزه نگاه تعهد محور دارند و در راستای ترویج اهداف و ارزش های انسانی هلال احمر گام بر می دارند.

وحید ایمانی با اشاره به اینکه دوران کودکی اولین و مهم‌ترین دوره زندگی انسان است و اگر خواهان افرادی توانمند در آینده‌مان هستیم لازم است تا به نیازهای کودکان امروزمان بپردازیم، گفت: هدف ما تسهیل مسیری است که علاوه بر ارائه مباحث آموزشی کودکان در کانون های هلال احمر، روحیه داوطلبی و نوعدوستی و صلح طلبی را در بین جوانان تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: در این دوره ما سعی داریم تا با آموزش و به روز رسانی اطلاعات روسای ادارات دانش آموزی، به کودکان مهارت خود امدادی و دیگر امدادی را با زبان شعر و قصه آموزش بدهیم.

لازم به ذکر است؛ در این دوره ۱۵۰ نفر از روسای ادارات دانش آموزی و مدیران کانون غنچه های هلال حضور یافتند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=44409

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.