• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

نذر برنج ارادت موکب ۲۵ محرم به زائران اربعین در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان

  • کد خبر : 60938
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۰۹
نذر برنج ارادت موکب ۲۵ محرم به زائران اربعین در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان
رییس دانشگاه پیام نور استان گفت: این استان تنها مسیر زمینی ورود زائران پاکستانی به کشور عراق بوده که زائران پاکستانی از طریق مرزهای میرجاوه و ریمدان وارد کشور می‌شوند.

گیتی آنلاین-به نقل از  روابط عمومی دانشگاه پیام نور،  رییس دانشگاه پیام نور استان گفت: چند سالی است که سیستان و بلوچستان؛ پایتخت وحدت ایران اسلامی دروازه ورود زائران پاکستانی عتبات ‌عالیات برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شده، این استان تنها مسیر زمینی ورود زائران پاکستانی به کشور عراق بوده که زائران پاکستانی از طریق مرزهای میرجاوه و ریمدان وارد کشور می‌شوند.

توسلی تصریح کرد: در این میان موکب هایی برای پذیرایی از زائران سید و سالار شهیدان در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان برپا شده که سهم دانشگاه پیام نور استان با حضور گسترده ۱۰ مرکز دانشگاهی در آن ملموس است.

وی بیان کرد: این موکب ها همچون سنوات گذشته نیز به مناسبت اربعین حسینی در مراکز ۱۰ گانه دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با همت اداره فرهنگی اجتماعی دانشجویی، دفتر نهاد رهبری و بسیج دانشجویی برنامه ریزی و اجرا شده و پذیرای زائران ایرانی و پاکستانی است.

گفتنی است؛ در همین راستا صبح امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه جاری با همکاری دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان و هیات رزمندگان استان جهت پذیرایی از زائران اربعین پاکستانی یک تن برنج به زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان اهدا شد.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=60938

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.