• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

سومین نمایشگاه بین المللی سنگ مشهد برگزار می شود معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌غربی مطرح کرد؛ نقش مهم رسانه‌ها در تقویت مشارکت انتخاباتی تخفیف ویژه باشگاه مخاطبان مهرا برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران بانک صادرات ایران به ۲۶۷ هزار بازنشسته کشوری وام داد آغاز به کار ۱۵ کانال انتخاباتی استان فارس  بانک کارآفرین حامی نخستین رئالیتی شوی اقتصادی ایران نسخه ویژه نابینایان سریال «حیثیت گم‌شده» با صدای گلاره عباسی منتشر می‌شود   کشف بيش از ۱۷ ميليارد ريال کالای قاچاق مرزهای شمالی آذربايجان غربی ارسال بیش از ۳۵۰ اثر به ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان فارس «داری اونجا چی کار می‌کنی؟ و چند اپیزود دیگر» روی صحنه تماشاخانه استاد انتظامی شناسایی ۳۰ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در فردیس/ عملیات ضربتی پاکسازی و پلمب در حال انجام است فعالیت ۱۲۰۰ نیروی حوزه سلامت در مرز مهران و استان ایلام برای خدمات رسانی به زائران اربعین/ آماده باش ۱۰ بیمارستان در استان ایلام

2

نشست روسای بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان و مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد

  • کد خبر : 57879
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۰۰
نشست روسای بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان و مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد

به گزارش گیتی آنلاین، در راستای تعامل و همکاری پژوهشی و آموزشی نشستی با حضور مجتبی رومانی رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان و یونس امرائی رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد در محل مرکز برگزار شد. در این نشست یونس امرائی رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی […]

به گزارش گیتی آنلاین، در راستای تعامل و همکاری پژوهشی و آموزشی نشستی با حضور مجتبی رومانی رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان و یونس امرائی رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد در محل مرکز برگزار شد.

در این نشست یونس امرائی رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد اظهار داشت باتوجه به اینکه هدف اصلی این مرکز، مدیریت و ارایه خدمات پژوهشی به منظور ارایه نظرهای کارشناسی و مشورتی به کمیسیون­‌ها و اعضا شورا، از طریق بهره ­گیری از نقطه نظرات خبرگان، متخصصین و افراد با تجربه است. تمامی کوش و توان خود را در راستای تعاملات با مراکز علمی و پژوهشی و استفاده از افراد متخصص بکار برده ایم . وی در ادامه افزود با پیگری و رایزنی های بعمل آمده بدنبال این هستیم که مصوبات شورای شهر دارای پیوست پژوهشی باشند که محقق شدن این امر کمک شایانی به مدیریت شهری خواهد داشت.

در ادامه این نشست مجتبی رومیانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان افزود تعامل با مراکز علمی و پژوهشی ،هم افزایی و استفاده از توان علمی و تجربی یکی از راهبرد های بنیاد در لرستان می باشد و می توان با تهیه و تدوین برنامه عملیاتی در راستای شناسایی و شناختن ظرفیت های دیار کهن خرم آباد که بی نظیر می باشند با انجام فعالیت های علمی و پژوهشی گام های موثری برداشت.

در پایان این نشست، تدوین اولویت ها و سپس انجام طرح های پژوهشی کاربردی در حوزه خرم آباد شناسی، تشکیل بانک های اطلاعاتی و برگزاری نشست ها و همایش های ضروری، انعقاد تفاهم نامه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
یادآور می شود مجتبی رومانی یکی از اعضای حقیقی هیأت امنای مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم آباد می باشد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57879

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.