• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام ۸۵۶ سری جهیزیه با هم افزایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و سپاه فتح استان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اهداء شد پوشش بیمه همگانی سلامت و رایگان شدن بیمه ۵ دهک درآمدی جمعیت استان سیستان و بلوچستان آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کردستان استان برتر کشور در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها از هفته سلامت در شهرستان عسلویه چه خبر؟ از تاکید امام جمعه عسلویه بر عملیاتی سازی شعار هفته سلامت تا تجلیل از کارکنان حوزه سلامت مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بيمه دی برگزار شد دو دهک دیگر به جمعیت بیمه رایگان کشور اضافه شدند/ بیمه رایگان ۱۲ میلیون ایرانی در ۵ دهک درآمدی ارائه بیش از ۴۰ طرح تحقیقاتی در زمینه دیابت و فشارخون رشد تراکنش های خارج از شعب بانک ایران زمین درخشش (( تجلی )) در اراده ملی با واردات ماشین‌آلات معدنی ستاد مدیریت بحران و کمیته پدافند برنامه‌های سال جدید را تشریح کرد ۱۰۰ درصد مادران باردار گناوه‌ای در پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون بالا شرکت کردند

3
با هدف تدوین برنامه های هفته دفاع مقدس؛

نشست شورای فرهنگی شرکت ملی پست برگزار شد

  • کد خبر : 29826
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
نشست شورای فرهنگی شرکت ملی پست برگزار شد
نشست شورای فرهنگی شرکت ملی پست با حضور سعید شریف زاده به منظور تدوین برنامه های هفته دفاع مقدس و مروری بر برنامه های فرهنگی روز جهانی پست برگزار شد.

گیتی آنلاین_ سعید شریف زاده در این نشست با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس خصوصا شهدای والامقام شبکه پستی کشور ضروری است بر برنامه ریزی و تدوین برنامه های ویژه این هفته تاکید کرد.

وی همچنین به لزوم برنامه ریزی و درخشش شرکت ملی پست در هفته پست اشاره کرد و خواستار تجليل از کارکنان بخش‌های اجرایی در این هفته شد.

تقی پور مدیرکل دفتر مدیرعامل و امور استان ها نیز با استقبال از برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته پست؛ پیشنهاد اختصاص نام به روزهای هفته پست را ارائه داد.

علیرضا بای مدیرکل دفتر ارتباطات‌و‌ امور‌ بین‌ الملل‌شرکت‌ملی‌پست بر برنامه ریزی برای حضور پست در نمایشگاه های دفاع مقدس سراسر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: «مدیران کل استانی باید با حضور در مراکز صداوسیمای استانی و بهره گیری از تریبون نماز جمعه نقش پست را در دوره هشت ساله‌ی دفاع مقدس تبیین کنند.»

مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست همچنین از میزبانی موزه ملی ارتباطات برای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس به ویژه برپایی نمایشگاه تمبرهای انقلاب اسلامی و پست خبر داد‌.

امیرحسین کریمی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات و دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی پست؛ بر تسریع در برنامه ریزی و زمینه سازی پیرامون اقدامات لازم برای نشست پیش رو تاکید کرد.

مریم سلحشور نژاد مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و نماینده امور بانوان هم ضمن ارائه گزارشی از مشکلات ایثارگران از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه این ایام خبرداد.

امیرحسین کریمی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات؛ رضا ربانی مدیرکل جغرافیایی و کدگذاری اماکن پستی کشور؛ قاسم ناصری‌کیا مدیر هسته گزینش پست، هادی رحیمی معاون اداره تامین و پشتیبانی و مریم سلحشور نژاد مسئول ستاد هماهنگی امور ایثارگران و مشاور امور زنان و خانواده از حاضران در این نشست بودند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29826

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.