• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

نشست مشترک مدیرعامل شرکت گاز فارس با مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان

  • کد خبر : 36572
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
نشست مشترک مدیرعامل شرکت گاز فارس با مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان
فارس_ مدیرعامل گاز استان فارس به همراه تعدادی از مدیران این شرکت با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان فارس به منظور فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در آستانه فصل سرما در مرکز صدا و سیمای فارس دیدار و گفتگو کردند.

گیتی آنلاین_ در اين ديدار مديرعامل شرکت گاز استان فارس با ابراز خرسندي از برگزاری اين نشست از تعامل سازنده صدا و سیمای مرکز فارس در زمینه انعکاس خدمات گازرسانی تشکر و قدردانی نمود و وجود این ارتباط مطلوب را زمینه‌ساز آگاهی بخشی مطلوب به مردم و فرهنگ‌سازی دانست.

میدانشاهی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود در راستای ارتقای آگاهی مردم از خطرات و حوادث در مصرف گاز طبیعی و همچنین حفظ این نعمت الهی گفت: شرکت گاز با اجرای پروژه های گازرسانی در کنار ایجاد رفاه و آسایش مردم در تلاش است جهت جلوگیری از بروز حوادث ناشی از گاز از ظرفیت بالای ارتباطی صدا و سیمای استان به عنوان رسانه تأثیر گذار استفاده نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در راستای مسئولیت اجتماعی و مشارکت همگانی از صدا و سیمای استان جهت ارتقای آگاهی و فرهنگ سازی درخواست همکاری نمود و بیان داشت: به منظور فرهنگ سازی مناسب مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی نیاز به مساعدت و همکاری صدا و سیما بعنوان مهمترین رسانه و منادی فرهنگ سازی در سطح جامعه می باشد و امیدواریم روز به‌روز شاهد کاهش حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی و صرفه جویی حداکثری در مصرف گاز باشیم.

میدانشاهی تصریح کرد: در آستانه شروع فصل سرما قرار داریم و هوا در حال سرد شدن است و مشترکین وسایل گرمایشی خود را راه اندازی کرده و یا در صدد استفاده از آن هستند که در این رابطه نیاز است نکات بسیار مهمی در خصوص مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی به آنها اطلاع رسانی و آموزش داده شود.

در ادامه این نشست احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای فارس ضمن خوش‌آمد به مدیرعامل و هیئت همراه شرکت گاز فارس، از تلاشها و خدمات مجموعه گاز فارس در ایجاد رفاه و آسایش برای مردم قدردانی نموده و انعکاس عملکرد و فعالیتها و برنامه‌های شرکت گاز و شفاف سازی هر چه بیشتر خدمات ارائه شده خدمتگزاران نظام را از رسالتهای مهم رسانه ملی دانست و بر افزایش سطح تعاملات تاکید کرد.

پهلوانیان در ادامه ضمن اعلام آمادگی جهت ادامه همکاری و افزایش سطح تعاملات در خصوص مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در فصل سرما اظهار داشت: شبکه فارس حاضر است در قسمت تولید با ساخت برنامه‌های مشارکتی و همچنین در بخش خبر با تحت پوشش قرار دادن اخبار حوزه گاز طیبعی در خصوص گسترش شبکه‌های گازرسانی در سطح استان اطلاع‌رسانی کرده و در جهت فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و آموزش نحوه استفاده ایمن از گاز طبیعی نیز با شرکت گاز استان فارس همکاری مستمر و مدارم داشته باشد.

لازم به ذکر است پخش تیزرهای ایمنی و مصرف بهینه در زمان پیک بیننده، همکاری در تولید و باز پخش محتواهای اطلاع رسانی، حضور موثر مدیران و کارشناسان شرکت در برنامه های تلویزیونی و رادیویی و انتقال مفاهیم ایمنی و مصرف بهینه به مردم و تدوین برنامه های مشارکتی از جمله موارد مورد توافق نشست شرکت گاز و صدا و سیمای مرکز استان بوده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36572

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.