• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

نشست هم اندیشی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با رئیس و تعدادی از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

  • کد خبر : 58136
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
نشست هم اندیشی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با رئیس و تعدادی از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : سازمان نظام مهندسی کشاورزی تنها تشکل علمی و کارآمد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست است .

به گزارش گیتی آنلاین ،  پیمان اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در یک نشست صمیمی هم اندیشی با رئیس و اعضای نظام مهندسی کشاورزی که در سالن جلسات سازمان برگزار گردید عنوان کرد: به اعتقاد و دیدگاه من هر زمان به تشکل های حوزه کشاورزی اعتماد کردیم نتیجه مثبت حاصل شده است اعتماد به تحصیل کرده های حوزه کشاورزی که از دانش کشاورزی علمی و عملی برخوردار هستند قطعا از این قاعده مستثنی نیست.

وی ضمن اعلام اینکه جهاد کشاورزی کردستان همیشه پذیرای منتقدین این حوزه بوده بیان داشت: جامعه و دستگاهی در حال پویایی و رشد است که در آن انتقاد های سازنده همراه با ارائه راهکار در آن توسط افراد متخصص، علمی و کاردان انجام گیرد.

پیمان اسکندری در این جلسه اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی با در اختیار داشتن متخصصین این حوزه، علمی ترین و کارآمدترین تشکل حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست است.

وی ضمن اشاره به اینکه حوزه تامین غذا و امنیت غذایی کشور به نقش آفرینی این تشکل وابسته است بیان داشت: اعضای این تشکل با علم به تکنولوژی روز دنیا در حوزه کشاورزی و اقدام به آموزش و انتقال دانش کشاورزی به بهره برداران و تربیت کارگران فنی می توانند در تولید ثروت و بهره وری کشاورزی نقش خود را به نحو موثر ایفا نمایند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن اشاره به رشد چشم گیر تولیدات کشاورزی در چند سال اخیر افزود: این موفقیت علاوه بر لطف پروردگار چند عامل از جمله؛ اجرای تحقیقات و دست آوردهای علمی و دانش کشاورزی بر سر مزارع، آموزش و و تلاش بهره برداران این حوزه بوده است.

در پایان هر کدام از حاضرین جلسه به بیان دیدگاه های خود در این حوزه پرداختند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58136

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.