• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

مهندس خدادادخالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از نقاط مهم و فاقد پوشش شبکه همراه و اینترنت درشهرسرفاریاب بازدید کرد «قصه‌هایی از دری‌کنده»؛ نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب دکتر محبوب افراسیاب با مدیران، رؤسا و کارکنان ادارات بازرسی استان، پزشکی قانونی، سازمان زندان‌ها، ثبت اسناد و املاک، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمددیدار کرد . بیانیه دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مورد اظهارات دکتر مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری وظیفه ما به سرانجام رساندن کارهاتبیین دستاوردهای دولت سیزدهم و کمک به افزایش مشارکت در انتخابات است تقدیر وزیر میراث فرهنگی از مدیرعامل شرکت ملی پست گام بلند مسئولان استانی فارس برای جبران ناترازی گاز پیشوازی شاعران فارسی از جشن بزرگ غدیر بلیت‌فروشی روزهای جدید «وی اِی آر» آغاز شد اراضی کشاورزی پایاب سد درودزن در خرامه تسطیح شد آراستگی مالی و انضباط دریافت‌ها و پرداخت ها در نهاد بنیاد مسکن شاخص است تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه

1

نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بابل با وزیر بهداشت برگزار شد

  • کد خبر : 51470
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بابل با وزیر بهداشت برگزار شد
مازندران_ نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بابل با حضور وزیر بهداشت و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت همزمان با سفر رییس جمهور و اعضای دولت به استان مازندران برگزار شد.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی در این نشست ضمن بررسی وضعیت بهداشتی، آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل، از این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های ارزشمند کشور در حوزه تربیت نیروی انسانی متخصص یاد کرد.

وی با تقدیر از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بابل در ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی این منطقه از کشورمان، گفت: نیاز است برای تحقق قانون جوانی جمعیت و رشد جمعیت در کل استان مازندران و شهرستان بابل، تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: مقام معظم رهبری بارها بر اولویت داشتن بهداشت و پیشگیری تاکید کرده اند و رویکرد وزارت بهداشت نیز در دوره جدید، سلامت پیشگیری محور است نه درمان محور.

دکتر عین اللهی یادآور شد: دانشگاه باید نقش خود را در پیشگیری از بروز بیماریها در مناطق تحت پوشش خود، به خوبی ایفا کنند چراکه رسالت اصلی ما، تامین سلامت جامعه و تقویت اقدامات پیشگیرانه است.

در این نشست دکتر مجید احمدی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، دکتر انصاری، مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت بهداشت، دکتر چنگیزی، رییس مرکز امور هیات علمی و دکتر علیپور، رییس مرکز شبکه وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=51470

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.