• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد: / پیشگیری از گرایش دانش آموزان به سمت اعتیاد مستلزم کارهای آموزشی و فرهنگی است . رشد چشمگیر درآمدهای ارتباط با صنعت در دانشگاه فردوسی مشهد افزایش پوشش ۴۰ درصدی تصفیه فاضلاب مرودشت به ۱۰۰ درصد / لزوم بازچرخانی آب و استفاده از پساب فاضلاب مرودشت  برگزاری آزمون الکترونیک شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی کشوری در بوشهر افزایش بخشی از مزایای رفاهی تا ۱۰۰ درصد نشست کتابخوان ویژه خانواده های شهدا در زاهدان معیار ارزیابی مسئولین ؛ میزان کار و خدمت آنان به مردم است نه سفارش این و آن اجرای ۴۵ عنوان برنامه در هفته دولت توسط بسیج کارمندان افزایش ضریب سختی کار نیروهای اورژانس/ لزوم تأمین بالگرد برای اورژانس هوایی ۲۸ مرکز مایه کوبی وابسته دامپزشکی در سیستان و بلوچستان وجود دارد پروژه ساخت مخزن اتیلن پتروشیمی امیرکبیر کلنگ زنی شد همایش جوانی جمعیت با حضور خانواده‌ همکاران پستی برگزار شد

1

نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری زاهدان برگزار شد

  • کد خبر : 61971
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۳۵
نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری زاهدان برگزار شد
جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان با حضور اعضای شورای اداری شهرستان زاهدان برگزار شد.

گیتی آنلاین-به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زاهدان جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان با حضور اعضای شورای اداری شهرستان زاهدان برگزار شد.

فرماندار زاهدان در این نشست بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان، تکریم و قدردانی از زحمات همسران این عزیزان، هماهنگی در جهت فضاسازی شهری به مناسبت این ایام، در شهرستان زاهدان برنامه‌ریزی شده است.

شهرکی گفت: امیدواریم این ایام و بزرگداشت هفته دفاع مقدس به نحو احسنت و آنچنان که شایسته است در شهرستان زاهدان برنامه‌ریزی و انجام شود.

۱

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61971

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.