• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

اخبار ویژه

اعزام ۲۵ دستگاه اتوبوس جهت جابه‌جایی زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از سیستان و بلوچستان رسیدگی به مشکلات مالیاتی اصناف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه آغاز مرحله دوم جشنواره ملی منتظران با استقبال بی نظیر نوجوانان و جوانان ایران ارقام با مدیران کاردان خود به مجمع سالانه نشست 📣 لنگرود باز هم بر بام والیبال گیلان ایستاد  نونهالان کانون صبوحی پرچمدار والیبال پایه در گیلان رضایتمندی حداكثری فرهنگیان استان كرمان از خدمات شایسته بیمه دانا ساماندهی معابر روستای رونیز سفلی شهرستان استهبان در راستای توسعه و محرومیت زدایی تقدیر مدیر عامل و رئیس هیات مدیره توانیر از مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای فارس  ارائه خدمات تخصصی ناباروری بیش از ۷ هزار زوج در مرکز میلاد بیمارستان امام رضا سیستان و بلوچستان آماده میزبانی از مسابقات جام صلح و دوستی در ۱۶ رشته ورزشی در سطح بین‌المللی انجام ۱۱۱ عمل جراحی برای مجروحان حادثه تروریستی کرمان سرعت‌بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان نیازمند تزریق مستمر تسهیلات بانکی

0
ایمنی در خیابان‌ها:

نصب سرعت‌کاه‌های آسفالتی و تابلوهای ترافیکی در کرمانشاه

  • کد خبر : 64479
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
نصب سرعت‌کاه‌های آسفالتی و تابلوهای ترافیکی در کرمانشاه
شهردار کرمانشاه از اجرای دوازدهمین سرعتکاه آسفالتی درجهت ایمن سازی محورها و معابر اصلی و پر تردددر کمربندی غربی و شرقی خبرداد.

شهردار کرمانشاه از اجرای دوازدهمین سرعتکاه آسفالتی درجهت ایمن سازی محورها و معابر اصلی و پر تردددر کمربندی غربی و شرقی خبرداد.

به گزارش گیتی آنلاین منطقه کرمانشاه به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه، نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه، از نصب دوازدهمین سرعت‌کاه آسفالتی در راستای ایمن‌سازی محورها و معابر اصلی و پر تردد در کمربندی‌های غربی و شرقی خبر داد.
وی افزود: در این راستا و با توجه به لزوم تامین ایمنی معابر برای عابران پیاده و جلوگیری از تصادفات جرحی و خسارتی،دوازدهمین سرعت‌کاه آسفالتی به درخواست شورای ترافیک و نیاز سنجی ترافیکی در این مسیر نصب شد.

نوروزی بیان کرد: به‌منظور افزایش ضریب ایمنی و امنیت شهروندان و کاهش مخاطرات ترافیکی در محورهای عبوری ، این عملیات تا نصب سرعتکاه های مورد نیاز و تابلوهای مربوطه دیگر در نقاط شناسایی شده ادامه دارد .

جانمایی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در بلوارها و معابر اصلی سطح شهر و کمربندی غربی و شرقی

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به تابلوها و علائم ترافیکی موجود در معابر عمومی و عبوری سطح شهر و اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از پاییز، گفت: به‌منظور استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر عبوری، طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان حوزه ترافیکی، عملیات جانمایی و نصب تابلوهای ترافیکی در معابر و بلوارهای اصلی سطح شهر اجرا شد.

وی از نصب ۶۰ تابلو در محل‌ها و معابری همچون بلوار کمربندی غربی و شرقی ، رنگ‌آمیزی بلوک عابر پیاده و ۳۰چراغ چشمک زن در سطح شهر خبر داد.

این مسئول در پایان از تداوم اجرای طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در سطح شهر به‌منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی و افزایش جلوه بصری سیما و منظر شهری گفت و افزود: نصب و جانمایی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌ها، زمینه‌ساز ایمنی و تسهیل در عبور و مرور سواره‌رو است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=64479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.