• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

نگارخانه بهارک در «پیله خاموشی» فرو می‌رود آزادی در بازی معنا پیدا می‌کند/ رویای تبدیل شدن کار به بازی رد پای انسان‌های ۱۴ هزارساله در ارسنجان پیدا شد افزایش تولید، درآمد و سود خالص بطور چشمگیر دعوت جمع کثیری از مسئولان و فعالان جوان ستادهای مردمی شهید دکتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استانهای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد از دکتر مهرداد بذرپاش جهت ثبت نام و حضور در انتخابات ریاست جمهوری  بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای به ۵ شهرداری سراوان اختصاص یافت انتشار خبر دروغ درباره ترک‌ها توسط رشیدپور/ ستاد دکتر جلیلی بابت انتشار این دروغ شکایت کرد این مردم شایسته بهترین‌ها هستند مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پارس دارو(سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۴در محل مجموعه فرهنگي ورزشي تلاش،سالن تلاش برگزار گردید. گرامیداشت پرویز عاشورنیا با چاپ نمایشنامه‌ای از او/ انتشار نمایشنامه «قلی و گلی» به همراه دو یادداشت از محمدرضا قلی‌پور و مسعود موسوی  بازدید وزیر بهداشت از مرکز خدمات جامع سلامت روستای هفت جوی تکمیل و افتتاح بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی لاکان رشت تا هفته دولت امسال/ ادامه دهنده راه شهید رییسی با گفتمان خدمت به مردم هستیم

0
معاون بهداشت وزارت بهداشت مطرح کرد:

نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی در مرزهای غربی توسط ۱۵۷ تیم بهداشتی در ایام اربعین حسینی

  • کد خبر : 60406
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی در مرزهای غربی توسط ۱۵۷ تیم بهداشتی در ایام اربعین حسینی
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در سالجاری 328 بازرس در قالب 157 تیم بهداشتی جهت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی از دانشگاه های علوم پزشکی به مرزها و کشور عراق اعزام خواهند شد تا نظارت ها موثری را بر موکب ها داشته باشند.
گیتی آنلاین_ دکتر حسین فرشیدی، در آیین بدرقه کاروان بهداشت و درمان و اورژانس کشور به مرزهای غربی کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران که صبح روز ( پنجشنبه ) ۱۸ مرداد در محل سازمان اورژانس کشور برگزار شد، گفت: مهم ترین خصوصیت ایام اربعین حسینی، ارائه خدمات به صورت خودجوش و مردمی در موکب ها است که حجم زیادی از این خدمات توسط مردم انجام می شود.
معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: اگر بخواهیم خدمات حوزه سلامت به نحو مطلوب ارائه شود، باید مردم با مسائل مختلف بهداشتی آگاه باشند لذا بخش مهمی از کار ما آموزش قبل از مراسم اربعین حسینی است.
دکتر فرشیدی ادامه داد: در سالجاری ۳۲۸ بازرس در قالب ۱۵۷ تیم بهداشتی جهت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی از دانشگاه های علوم پزشکی به مرزها و کشور عراق اعزام خواهند شد تا نظارت ها موثری را از موکب ها داشته باشند.
وی بیان داشت: بیش از ۴ هزار ۵۰۰ نفر از کارشناسان بهداشت، آموزش های لازم را دیده اند تا در ایام اربعین بتوانند خدمات مناسبی را همراه با استاندارهای لازم به مردم ارائه دهند.
دکتر فرشیدی در پایان با اشاره به مجموع اقدامات انجام شده در حوزه سلامت، گفت: تنها کشور منطقه هستیم که برنامه ریزی های مناسب در بحران ها داشته ایم.
لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=60406

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.