• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

نظارت فرودگاه‌های خراسان رضوی بر فروش بلیت اربعین در سطح شهر/برپایی بزرگترین موکب فرودگاهی کشور برای بدرقه زائران اربعین در مشهد

  • کد خبر : 61903
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
نظارت فرودگاه‌های خراسان رضوی بر فروش بلیت اربعین در سطح شهر/برپایی بزرگترین موکب فرودگاهی کشور برای بدرقه زائران اربعین در مشهد
محمود امانی‌بنی، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی، اعلام کرد که علاوه بر عدم فروش بلیط اربعین در فرودگاه مشهد، نظارت دقیقی بر فروش بلیت‌های این سفر در سطح شهر نیز انجام خواهد شد

به گزارش گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های خراسان رضوی، محمود امانی‌بنی اعلام کرد که برنامه‌ریزی برای پروازهای اربعین در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از هفته‌های گذشته آغاز شده است.

امانی‌بنی تأکید کرد که هیچ بلیتی برای سفرهای اربعین در داخل فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به فروش نمی‌رسد و نظارت‌های لازم بر فروش بلیط اربعین در سطح شهر انجام خواهد شد.

وی همچنین از هماهنگی‌های انجام شده برای پروازهای استانی و پروازهای فرودگاه‌های مرزی از جمله اهواز، آبادان، کرمانشاه و ایلام خبر داد.

امانی‌بنی با اشاره به رویکرد امسال در استفاده از ناوگان بزرگ‌تر برای افزایش ظرفیت صندلی‌ها، اعلام کرد که تاکنون ۹۷ پرواز ویژه زوار حسینی به مقصدهای نجف و بغداد برقرار شده است و احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

وی تأکید کرد که قیمت بلیت پروازهای رفت و برگشت مشهد به نجف و بغداد توسط سازمان هواپیمایی کشوری تعیین شده و هیچ بلیتی برای سفر اربعین در داخل فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به فروش نمی‌رسد. فروش بلیت‌ها فقط از طریق سایت‌های اینترنتی، شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌شود.

امانی‌بنی همچنین از برپایی بزرگترین موکب فرودگاهی کشور برای بدرقه زائران اربعین حسینی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد خبر داد و تأکید کرد که همه امکانات و ظرفیت‌های فرودگاه‌های استان خراسان رضوی برای عملیات اربعین آماده است.

وی افزود که برنامه‌های فرهنگی ویژه زوار اربعین در محل ترمینال‌های داخلی و خارجی فرودگاه آغاز شده و تا ایام اربعین ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61903

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.