• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

نفرات برتر رشته موی تای مسابقات بین‌المللی جام صلح و دوستی معرفی شدند

  • کد خبر : 65046
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۳۶
دومین دوره مسابقات بین‌المللی جام صلح و دوستی بمناسبت گرامیداشت هفته وحدت در 16 رشته ورزشی از تاریخ 27 شهریور بمیزبانی سیستان و بلوچستان آغاز شده و تا 20 مهرماه 1403 ادامه خواهد داشت.

گیتی آنلاین-به نقل از  روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت:  دومین دوره مسابقات بین‌المللی جام صلح و دوستی بمناسبت گرامیداشت هفته وحدت در ۱۶ رشته ورزشی از تاریخ ۲۷ شهریور بمیزبانی سیستان و بلوچستان آغاز شده و تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

عباس شیبک افزود: پس از برگزاری مسابقات بوکس، پیکارهای رشته رزمی موی تای از صبح امروز «پنجشنبه، ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳» با حضور رزمی کاران کشورهای دوست و همسایه افغانستان، پاکستان و دو تیم از استان سیستان و بلوچستان بعنوان نماینده شایسته جمهوری اسلامی ایران بمیزبانی شهرستان زاهدان در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.

لازم به ذکر است؛ مدال های قهرمانی ورزشکاران برتر موی تای توسط دکتر عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، معاونین و روسای ستادی اداره کل، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان، رئیس و اعضای هیات استان و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان اهدا گردید.

گفتنی است،  دومین دوره مسابقات بین‌المللی جام صلح و دوستی از فردا با رشته پرطرفدار فوتبال ادامه پیدا خواهد کرد.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=65046

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.