• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

وقتی ظرفیت های فارس چشم نوازی می کند؛ کورس مذاکرات هیات های تجاری داخلی و خارجی در غرفه استان فارس مرکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای مریوان مرکز آموزش بین‌المللی شود پرداخت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه نشست یک روزه و دوره توانمندسازی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان استان فارس/ گزارش تصویری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گل‌گهر برگزار شد پيام تسليت فرمانده انتظامي استا کهگيلويه و بويراحمد در پي شهادت آيت الله “دکتر سيد ابراهيم رئيسي” و هيئت همراه در سانحه دردناک هوايي واکنش سخنگوی وزارت بهداشت به ادعای روحانی درباره خرید واکسن در دولت قبل صعود یازده پله‌ای آذربایجان غربی در اخذ شناسه یکتا و حذف مجوزهای کاغذی بانک گردشگری در جمع ۳ بانک برتر در بهبود نسبت مطالبات غیرجاری نقشه راه دکتر علی رستمی برای توسعه و تعالی همه جانبه «فملی» شهر سنندج ویترین خدمات نظام در استان کردستان می باشد اجرای ۱۱۰ کیلومتر لوله برای انتقال آب به مزارع کشاورزی در سیستان و بلوچستان

1

نقش چشمگیر بانوان بسیجی در ترویج ارزش‌های انقلابی

  • کد خبر : 36239
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
نقش چشمگیر بانوان بسیجی در ترویج ارزش‌های انقلابی
مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بانوان بسیجی در ترویج ارزش‌های انقلابی و اسلامی نقش چشمگیری داشته‌ و در ارتقای فرهنگ دینی و انقلابی جامعه کمک کرده‌اند.
رقیه موسویان مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، اظهار داشت: بسیج جامعه زنان به‌عنوان پرچم‌دار و میدان‌دار تمدن نوین اسلامی برای ترویج کرامت زن مسلمان و انقلابی بر مبنای سبک زندگی فاطمی تبیین الگوی خانواده تراز انقلاب اسلامی برای تربیت نسل انقلابی بر اساس منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: بانوان بسیجی با مشارکت فعال در جبهه‌های جهادی، به دفاع از کشور و انقلاب اسلامی پرداخته‌اند و آن‌ها در دفاع از ارزش‌ها و امنیت کشور نقش بسیار مهمی ایفا کرده و از شجاعت و تعهد بالای خود به ایده‌های انقلاب اسلامی اطمینان بخشیده‌اند.

مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بانوان بسیجی در ترویج ارزش‌های انقلابی و اسلامی نقش چشمگیری داشته‌اند و با برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها، و کلاس‌های آموزشی به افزایش ایمان و ارتقای فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه کمک کرده‌اند.

وی گفت: بانوان بسیجی فعالیت‌های سیاسی خود را نیز در چارچوب اصول انقلاب اسلامی ادامه داده‌اند و شرکت در انتخابات و اعضای شورای اسلامی و شورای شهر نمونه‌هایی از مشارکت‌های ایشان در این حوزه است.

موسویان افزود: بانوان بسیجی در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی نیز فعالیت‌های خود را ادامه داده‌اند و از تشکیل کارگاه‌ها و تولیدات صنعتی گرفته تا ایجاد انگیزه برای اشتغال زنان در جامعه، همگی بخشی از نقش بسیار گسترده‌ای است که بانوان بسیجی در این زمینه‌ها ایفا کرده‌اند.

وی بیان کرد: بانوان بسیجی در دوران دفاع مقدس نقش بسیار فعّالی در خدمت به جبهه‌های جنگی داشتند. مراقبت از زخمی‌ها و جانبازان گرفته تا فراهم‌آوردن نیازهای لازم برای ارتقای روحیه جنگی نیروهای مسلمان در جبهه، ایشان نقش بسزایی داشته‌اند.

مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یاد آور شد: در کل، بانوان بسیجی با مشارکت فعال در این حوزه‌ها و ادامه خدمت به اهداف انقلاب اسلامی، به تحقق اهداف و ایده‌های انقلاب و توسعه کشور کمک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد : بسیجیان با ارائه فرصت‌ها و حمایت از نخبگان جوان، امکانات برای رشد و توسعه این افراد را ایجاد می‌کنند. این نوع اقدامات امیدآفرینی به جامعه از طریق توانمندسازی نخبگان آینده است.

موسویان اضافه کرد : با فعالیت در زمینه‌های پیشرفته فناوری و نوآوری، بسیجیان نقشی مهم در ارتقای سطح علم و صنعت کشور ایفا می‌کنند. این اقدامات امید به آینده‌ای پویا و پیشرفته را در جامعه نشان می‌دهند.

وی گفت: بسیجیان با ترویج ارزش‌های انسانی مانند مهربانی، عدالت و احترام به حقوق دیگران، به ایجاد امید و آرامش در جامعه کمک می‌کنند. این ارزش‌ها به‌عنوان پایه ارتقای تعاملات اجتماعی به نقش‌آفرینی میکنند.

موسویان بیان کرد:  بسیجیان با آگاه‌سازی مردم در خصوص چالش‌ها و مشکلات موجود، راهکارهای مؤثر و مقابله با این چالش‌ها را ارائه می‌دهند. این اقدامات به ایجاد امید به حل مشکلات در جامعه کمک می‌کنند به‌این‌ترتیب، بسیجیان با نقش‌آفرینی در مسائل مختلف جامعه و ارائه راهکارهای امیدآفرین، به توسعه و پیشرفت جامعه کمک می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه زنان آذربایجان‌غربی عنوان کرد: افتتاح مراکز کارآفرینی و کارگاه‌های تولیدی در حوزه‌های مقاومت در هفته بسیج باهدف حمایت از زنان کارآفرین خصوصاً زنان سرپرست خانوار، تسهیل در ازدواج و کمک به حفظ کیان خانواده با ایجاد مراکز مشاوره در سطح حوزه‌ها، برپایی میز مشاوره در سطح پایگاه‌ها برای کمک به ازدواج آسان و پیشگیری از طلاق از جمله اقدامات جامعه زنان می‌باشد.

موسویان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی صندوق همدلانه جهت ارائه تسهیلات به زوجه‌ای نابارور و کم برخوردار و اجتماع دختران حاج‌قاسم و تجلیل از زنان رویداد ساز در هفته بسیج و تربیت مبلغ و مربی در حوزه عفاف و حجاب با عنوان طلایه‌داران عفاف در جامعه با همکاری مؤسسه خیبر در دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان بسیج جامعه زنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36239

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.