• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در برنامه رادیویی بدون تعارف به تشریح برنامه های جاری این نهاد پرداخت به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین دکتر محمد بهرامی منتخب مردم شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر پیام تبریکی صادر کرد طرح افزایش ظرفیت پست برق فرهنگ برازجان با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید همکاری ادارات پست و ثبت احوال کرمان آغاز شد حاوی مفاد عجیب و غیرقابل باور سرپرست بانک صادرات ایران منصوب شد تجهیز مسیر عملیاتی(Service Road) اپرون فرودگاه زاهدان به علائم راهنمایی و هشداردهنده بصری درسطوح پروازی کشف ۶ قبضه سلاح و تور ماهیگیری در منطقه حفاظت شده مله گاله و حوزه شیراز پرورش شتر مرغ فعالیتی  پرسود است که به رفع بیکاری کمک می کند بهسازی و توسعه ۴۰ هزار متر مربع از معابر روستای باغ لارستان بیست و ششمین آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر کرمانشاه برگزار خواهد شد

1

نمایشگاه «هواخوری» احمد غلامی در گالری دنا

  • کد خبر : 61867
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۵۰
نمایشگاه «هواخوری» احمد غلامی در گالری دنا
نمایشگاه آثار نقاشی احمد غلامی مهرآبادی با عنوان «هواخوری» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، نمایشگاه آثار نقاشی احمد غلامی مهرآبادی با عنوان «هواخوری» از ۲ تا ۹ شهریور در گالری دنا برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۲۵ اثر از این هنرمند و به نوعی ارجاع به تکنیک قدیمی «قطاعی» است که به روایت و تکنیک امروزی بدل شده است.

کیوریتور این نمایشگاه سعید باباوند است.

احمد غلامی مهرآبادی دانش‌آموخته گرافیک است و سال‌ها در عرصه‌های مختلف این حرفه به فعالیت پرداخته و تجربیات متفاوت و گوناگون او در گرافیک دیزاین در حیطه سینما، تئاتر و ادبیات از او‌ طی سه دهه فعالیت حرفه‌ای گرافیک طراحی باتجربه ساخته است. او از دهه ۸۰ رفته رفته به سمت هنر نقاشی حرکت کرد تا بی‌واسطه‌تر با مخاطب ارتباط برقرار کند. در این سال‌ها با الهام از خط و پرسپکتیو مینیاتور ایرانی دست به خلق آثاری زد تا به ایجاد جهان شخصی خود نزدیک‌تر شود.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه «هواخوری» روز جمعه ۲ شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برگزار می‌شود و پس از آن علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار از روز دوشنبه ۵ شهریور تا جمعه ۹ شهریور به گالری دنا واقع در خیابان قرنی، بالاتر از طالقانی، کوچه سوسن، پلاک ۴ مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.