• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3
تقدیر نمایندگان استان در خانه ملت از عملکرد آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم

نماینده شهرستانهای کهگیلویه، چرام، بهمئی و‌ لنده همچنین نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم خواستار استفاده از همه ظرفیتها و فرصتها برای بالندگی و پویایی نظام تعلیم وتربیت در استان شدند.

  • کد خبر : 24061
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۰
نماینده شهرستانهای کهگیلویه، چرام، بهمئی و‌ لنده همچنین نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون   در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم خواستار استفاده از همه ظرفیتها و فرصتها برای بالندگی و پویایی نظام تعلیم وتربیت در استان شدند.

تقدیر نمایندگان استان در خانه ملت از عملکرد آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم نماینده شهرستانهای کهگیلویه، چرام، بهمئی و‌ لنده همچنین نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم خواستار استفاده از همه ظرفیتها و فرصتها برای بالندگی و […]

تقدیر نمایندگان استان در خانه ملت از عملکرد آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم

نماینده شهرستانهای کهگیلویه، چرام، بهمئی و‌ لنده همچنین نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون
در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم خواستار استفاده از همه ظرفیتها و فرصتها برای بالندگی و پویایی نظام تعلیم وتربیت در استان شدند.


به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده شهرستانهای کهگیلویه چرام بهمئی و‌ لنده و مهدی روشنفکر نماینده شهرستانهای بویراحمد دنا مارگون در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه ضمن تقدیر وتشکر از حضور نمایندگان خانه ملت در آموزش وپرورش گفت: آموزش و پرورش استان در دولت مردمی ایران قوی بر مبنای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب برنامه های تحولی خوبی را آغاز کرده است.
حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه روح حاکم بر آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد روح خدمت به مردم است گفت: در سایه همدلی وانسجام موجود و برنامه ریزی اصولی و مدون در آموزش وپرورش موفقیتها و افتخارات خوبی فرهنگیان و دانش آموزان در سطح ملی کسب کردند.

وی به برخی مشکلات و تنگناهای آموزش وپرورش در سطح استان اشاره کرد واظهار امیدواری کرد با پیگیری و تلاش هر سه نماینده استان در خانه ملت شاهد به حداقل رسیدن برخی کمبودهای مدارس در بعد فضاهای آموزشی وتجهیزات باشیم.

وی دعوت از سید ناصر حسینی پور نماینده خدوم و پرتلاش شهرستانهای باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی در هفته آتی خبر داد وگفت: با همکاری استاندار محترم و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی شاهد طلوع فرداهایی روشن برای توسعه و تعالی آموزش وپرورش در سطح استان باشیم.

در این جلسه مهدی روشنفکر نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تبریک دهه ولایت و فرا رسیدن عید سعید غدیر خم گفت: هر سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه و تعالی استان همدل هستند و از همه ظرفیتها برای کمک به حل مشکلات آموزش وپرورش استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه علی رغم محدودیتها و مشکلات عملکرد تیم مدیریتی آموزش وپرورش موفق بوده است گفت: به مدیرکل و همه معاونین آموزش وپرورش استان که کارنامه خوبی در این دوران مدیریتی ارائه دادند و در همه زمینه ها بالاخص هوش مصنوعی در جهان درخشیدند تبریک می گویم.

حجت السلام سید محمد موحد نماینده شهرستانهای کهگیلویه ،چرام، بهمئی و‌ لنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با ابراز رضایت از فعالیتهای ارزنده آموزش وپرورش در دولت سیزدهم وتشکر از زحمات مدیرکل و مجموعه معاونین گفت: مشکلات و کمبودهای آموزش وپرورش در حوزه های مختلف احصا و به صورت کتبی در اختیار نمایندگان استان قرار گیرد .

وی گفت: در جلسه ای با حضور وزیر محترم آموزش وپرورش ،رئیس سازمان نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس ،معاونت پشتیبانی وزارتخانه ، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تشکیل و مسائل و مشکلات مطرح شده تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

در این جلسه ایمان سبحان نژاد معاونت پژوهش ،برنامه ریزی وتوسعه منابع ،محمد جمالی آرند معاون آموزش متوسطه ، سید حمزه باقری نژاد معاون نهضت سواد آموزی ،فرشید کرمی معاون تربیت بدنی و سلامت ،سید جلال رحیمی معاون آموزش ابتدایی و حجت دبیقی معاون پرورشی و فرهنگی در سخنان جداگانه ای گزارشی از مشکلات حوزه کاری خویش را ارائه کردند وخواستار تلاش نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای رفع آنان شدند.

کمبود وسایل نقلیه ، ناایمن بودن ساختمان اداری اداره کل آموزش وپرورش استان ، کمبود فضاهای آموزشی و تجهیزات در برخی مناطق استان ، کمک به توسعه فضاهای ورزشی ، تجهیز دارالقرآن ها ،کانونهای فرهنگی هنری و اردوگاهها ، کمک به کاهش مدارس مختلط ، توسعه وتجهیز مدارس شبانه روزی و تعیین تکلیف آموزش دهندگان سواد آموزی که با نهضت سواد آموزی همکاری داشته اند بخشی از مسائل و مشکلات مطرح شده توسط معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24061

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.