• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

نیروی انسانی کارآمد مهمترین سرمایه در حفظ امنیت و استقلال کشور است

  • کد خبر : 27216
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
نیروی انسانی کارآمد مهمترین سرمایه در حفظ امنیت و استقلال کشور است
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه السلام گفت: نیروی انسانی کارآمد مهمترین سرمایه ی هرسازمان ونهاد در حفظ امنیت و استقلال کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی‌ امیر سرتیپ دوم معصومی در مراسم تحلیف و اخذ سردوشی کارکنان وظیفه هنگ آموزشی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا در مشهد اظهار کرد: کشور عزیز ما ایران ، برای حفظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضی خود نیاز به نیروی انسانی کارآمد، مقتدر و و مومن و معتقد به آرمان های انقلاب اسلامی دارد و شما جوانان نیز بایستی پس از طی دوره آموزشی، برای خدمت در ارتش و دفاع از اسلام، حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور تمام تلاش و کوشش خود را به کار ببندید و در این راه بر مشکلات و موانع پیش رو با استعانت و توکل بر خدا پیروز خواهید شد.

وی نیروی انسانی کارآمد را مهمترین سرمایه ی هر سازمان و نهادی دانست وخطاب به جوانان قدرتمندافزود: شما جوانان با تجارب و آموزش های مختلفی که در طول دوره دیده اید تبدیل به نیروهای کارآمد و قوی شده اید و برای نیروی پدافندهوایی مهمترین سرمایه محسوب می شوید.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالشرق درادامه خاطرنشان کرد: از نشانه های نیروی انسانی کارآمد، مومن و معتقد بودن به آرمان‌های انقلاب اسلامی ، دلسوز و فداکار بودن و انضباط است و شما عزیزان در هر کجای این کشور که مشعول به خدمت گردید این موارد را باید به بهترین نحو ممکن به انجام برسانید .

شایان ذکر است : در این مراسم پس از ادای سوگند نامه توسط کارکنان وظیفه و خواندن خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، به کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره هدایایی اهدا شد و همچنین یگانهای حاضر در میدان، از مقابل جایگاه رژه رفتند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.