• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
4

هردم از این باغ بری می رسد

  • کد خبر : 40715
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰:۱۲
هردم از این باغ بری می رسد
آیا کردستان در رنج و مضیقه مدیران کارآمد هست یا تمام کشور به این درد گرفتار شده است؟ مدیر شدن اسماعیل حیدری بر مجموعه بانک کشاورزی استان خودش یک شوک بود ، حال بدتر از این شوک ، رعشه ایست که بر جان میافتد اینکه ، همین مدیر عزیز دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان میشود ، شخصی که بیش از دو سوم عمر خدمتیش در مجموعه حراست بانک کشاورزی بوده و فقط همین ، از علم بانکداری هم همانقدر سررشته دارد که معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان از علم اقتصاد می داند .

به گزارش گیتی آنلاین ، نگارنده همیشه بر این باور بوده است که جناب والی جوان کردستان هم کارآزموده ست و هم ادب آزموده ، و در این دوران خدمتی قریب به سه سالگیش در کردستان هم توانسته این ادعا را به اثبات برساند، او دغدغه ی عمران و توسعه استان را دارد اما با این تیم ناهمگون مدیریتی که همراه دارد ، خیلی نمیتوان به معجزه دل خوش کرد ، رزومه ی وزین سکاندار بانک کشاورزی استان چقدر حجم و اندازه دارد که اینهمه شانس و اقبال و ادبار را با جناب حاج اسماعیل حیدری یار نموده است . سیل عظیم نامه های مردم به رئیس جمهور محترم ، که اکثریت قریب به اتفاق متقاضی تسهیلات بانکی که به شورای هماهنگی بانکها ارجاع داده شده ، هستند تا کی میتوانند منتظر عنایت بانکهای اسلامی با بیش از ۲۳ در صد سود باشند آ یا مدیر کمتر کارآزموده بانکداری اسلامی توان مدیریت این بحران را دارد.

آیا در مدت زمانی که سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کردستان بوده با اون یقه ی بسته و شلوار اتو کشیده اش جلسه ای یا برنامه ای برای رونق اقتصادی نسل جوان دارد؛آیا فکری به حال سرمایه گزاران و جذب آنها نموده است، آیا توانسته است گوشه ای از وظایف سنگین جناب والی را یاریگر باشد.

دولت را چه شده است که مدیران استانی اش کمی کوتوله هستند ، لطفا شما مدیران عزیز تا به حال از خودتان پرسید ه اید که برای سرفرازی و موفقیت نماینده عالی دولت در کردستان چه کرده اید؟

هر دم از این باغ بری می رسد، انتصابی از روی رابطه نه از روی ضابطه و شایسته سالاری رخ داده است ، آیا این مدیران جناب والی قادر خواهند بود او را به اهدافش نزدیک کنند ، جواب من قطعا این است ، برای ماندن در پست باید کوچک شد ، چونان سفره ای که داریم و هرروز کوچک شدنش را به چشم خود دیده ایم

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=40715

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.