• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

هر [پاکبان] یک [خادم الحسین] در تربت جام

  • کد خبر : 25883
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
مسول اداره نظارت بر خدمات شهری شهرداری تربت جام گفت: همزمان با محرم از طریق اجرای طرح [خادم الحسین] با رویکرد مسجد محوری و با آسیب شناسی مشکلات سال های قبل در ایام محرم به خصوص تاسوعا و عاشورا خدمات ویژه ای در حوزه خدمات شهر ارائه می شود.

سید جواد حسین زاده افزود: هر ساله همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان، شاهد حضور پرشور هیات های عزاداری در خیابان های شهر هستیم که با برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع نذورات ارادت خود به اهل بیت(ع) به ویژه حضرت امام حسین (ع) را نشان می دهند.
وی افزود: پاکبانان تربت جام به منظور نشان دادن ارادت خود به اهل بیت(ع)، بمنظور پاکسازی محیط زیست شهری و ایجاد فضای مناسب برای عزاداری هیات‌های مذهبی آماده هستند.
وی ادامه داد: امسال پاکبانان بسیج شدند پاکی محیط را در ایام عزای سالار شهیدان در شهر ایجاد کنند تا بهترین فضا را برای عزاداران و هیات های مذهبی مهیا کنند.
مسول اداره نظارت بر خدمات شهری به مدیریت و جمع آوری پسماند در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین اشاره کرد و گفت: پاکبانان شهرداری در سه شیفت کاری از ساعت ۳ بامداد تا ۱۱ ظهر به صورت رفت و روب در محلات ، از ساعت ۱۲ تا ۱۹/۳۰ در قالب میدانی در معابر اصلی و سطح شهر و از ساعت ۱۶ تا ۲۳/۳۰ جهت جمع آوری زباله های تولیدی منازل در حال ارائه خدمات به همشهریان هستند.

وی با بیان اینکه در این شب ها گروهی از قرارگاه محرم شهرداری شامل خدمات شهر، آتش نشانی و فرهنگی از ایستگاه های صلواتی و هیات های مذهبی بازدید خواهند کرد و بعد از توصیه های ایمنی و خدمات، بین ایستگاه ها پلاستیک زباله توزیع خواهد شد، گفت: یکی از سیاست‌های اصلی شهرداری، توجه به برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم‌های مذهبی و دینی در سطح شهر است.

حسین زاده در پایان از مسئولین هیات های مذهبی، مسئولین ایستگاه های صلواتی و مردم عزادار خواست تا بعد توزیع و استفاده از نذورات، ظروف یکبار مصرف و زباله های تولیدی را به احترام دست های همیشه خسته پاکبانان در معابر شهری رها نسازند.

خبرنگار: فرزین رشتی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=25883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.